دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خبر داد:

«مدرسه انقلاب» به زودی فعالیت خود را آغاز می‌کند

تهران (پانا) - دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از اجرای برنامه «مدرسه انقلاب» پس از به اتمام رسیدن برنامه «کافه 57» خبر داد و گفت در این برنامه تلاش می‌شود تا در روزهای نزدیک به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از فعالیت‌های به ثمر رسیدن انقلاب،روایتی متفاوت انجام شود.

کد مطلب: ۱۳۳۱۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
«مدرسه انقلاب» به زودی فعالیت خود را آغاز می‌کند

حسین تاریخی در گفت‌وگو با پانا اظهار داشت: «در حال حاضر مهم‌ترین موضوع درباره مبحث مهم جهاد تببین، جدای از نقش آفرینی که دست‌اندرکاران نظام تعلیم و تربیت در بافت مدرسه دارند، نقش‌آفرینی خود دانش‌آموزان است. زمانی که شاهد فعالیت و تلاش دانش‌آموزان باشیم، خود آن‌ها تبدیل به محور اصلی روایت‌گری می‌شوند و فقط شنونده یا مصرف کننده نیستند.»

وی افزود: دانش‌آموز امروز باید روایتگری را شروع کند و به صورت جدی در مبحث جهاد تببین ورود پیدا کند. خوشبختانه تجربه‌ها نشان می دهد که دانش‌آموزان در انجام این کار خیلی خوب عمل کرده‌اند و از عهده وظایف محوله‌ای که بر دوششان گذاشته شده، به خوبی برآمده‌اند.»

تاریخی در ادامه با اشاره به اجرای برنامه «کافه 57» در مدارس گفت: «برنامه کافه 57 از جمله برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بود که به صورت گفت‌وگو محور در فضای مدرسه به اجرا درآمد و با ایجاد فضای گفت‌وگو میان دانش‌آموزان در نزدیک به پنج هزار مدرسه برگزار شد. چنین برنامه‌هایی و به وجود آوردن چنین ظرفیت‌هایی قطعا در روایت‌گری دانش‌آموزان اثر گذار است و گام مهمی در امر جهاد تببین خواهد بود.»

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ادامه داد: «برنامه کافه 57 از 13 آبان ماه سال جاری، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی فعالیت خود را آغاز کرد و تا پایان آذرماه سال جاری با فراهم کردن ظرفیت مناسبی سعی در تسهیل فعالیت‌های دانش‌آموزی از جمله تقویت موضوع روایت‌گری و جهاد تبیین داشت.»

تاریخی در پایان با اعلام این خبر که از پس از اتمام «کافه 57» برنامه «مدرسه انقلاب» آغاز خواهد شد، عنوان کرد: در این برنامه تلاش می‌شود تا در روزهای نزدیک به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، روایتی متفاوت از فعالیت‌هایی که برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی انجام شده است را داشته باشد. ان‌شالله جزییات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار