رئیس  اداره تبلیغات اسلامی شهرضا:

اجرای طرح‌های مشترک دینی در مدارس باعث تقویت دین‌باوری در دانش‌آموزان می‌شود

شهرضا (پانا) - رئیس  سازمان تبلیغات اسلامی شهرضا، آموزش و پرورش را بعنوان یک ظرفیت در جهت تبلیغ دین مبین اسلام از طریق مدارس عنوان کرد و اجرای طرح‌های مشترک دینی و فرهنگی در مدارس را موجب تقویت روحیه دین‌باوری در دانش آموزان و نسل جدید بیان کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۱۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح‌های مشترک دینی در مدارس باعث تقویت دین‌باوری در دانش‌آموزان می‌شود

رحجت الاسلام کوهگرد، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، اجرای طرح های مشترک در مدارس را جزو برنامه ریزی های این سازمان عنوان کرد و با اشاره به اینکه آموزش و پرورش بعنوان یک ظرفیت در جهت تبلیغ دین مبین اسلام از طریق مدارس، عمل می کند، اجرای طرح های مشترک دینی و فرهنگی در مدارس را موجب تقویت روحیه دین باوری در دانش آموزان و نسل جدید بیان کرد.

در ادامه، احمد رمضانی، مدیر آموزش و پرورش شهرضا نیز، از آمادگی این مدیریت جهت اجرای طرح های مشترک با اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در مدارس خبر داد و اجرای این طرح ها را موجب مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان بیان کرد.

وی ضمن تاکید بر ضرورت همکاری هر چه بیشتر میان این دو نهاد فرهنگی اظهار کرد: انشالله در آینده از نظرات و همفکری سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان در زمینه فعالیت های مذهبی و فرهنگی در سطح مدارس و آموزشگاه ها بیش از پیش بهره‌مند شویم.

دانش آموز خبرنگار: سجاد رحمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار