مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهرضا:

راویان دفاع مقدس گنجینه ارزشمند دوران طلایی دفاع مقدس را به نسل جدید منتقل می کنند

شهرضا (پانا) - مدیر آموزش وپرورش شهرستان شهرضا گفت راویان دفاع مقدس گنجینه ارزشمند دوران طلایی دفاع مقدس را به نسل جدید منتقل می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۳۱۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
راویان دفاع مقدس گنجینه ارزشمند دوران طلایی دفاع مقدس را به نسل جدید منتقل می کنند

احمد رمضانی در دیدار با جمعی از راویان دفاع مقدس با بیان اینکه جنگ با همه سختی ها و خسارت ها گنجینه ای بی بدیل بود، عنوان کرد: راویان دفاع مقدس منابع عظیم این گنجینه بزرگ را که شامل رشادت ها، تدابیر و جانفشانی شهدا و رزمندگان است به نسل جدید منتقل کرده که کاری بزرگ و ارزشمند است.

مدیر آموزش و پرورش شهرضا با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: روایت‌های ایثارگری رزمندگان بزرگترین جریان فرهنگی در کشور است، گفت: راویان دفاع مقدس علمداران این جریان بزرگ و ارزشمند هستند که با بیان خاطرات آن روزهای طلایی، نسل امروز را با رشادت ها و جانفشانی شهدا و رزمندگان آشنا می کنند.

وی با بیان اینکه هر کجا از فرهنگ ایثار و شهادت فاصله گرفته شده خسارات جبران ناپذیری دیدیم، گفت: این جریان فرهنگی باید با قدرت و قوت دنبال شود.

وی آمادگی مدارس شهرضا را در میزبانی از این عزیزان جهت اشاعه فرهنگ ناب ایثار و شهادت اعلام کرد.

در این دیدار که صبح روز چهارشنبه ۲۳ آذرماه در محل سالن اجتماعات بنیاد شهید شهرضا انجام گرفت، تعدادی از راویان حاضر در این نشست صمیمی به بیان خاطرات خود از دوران دفاع مقدس و اردوهای راهیان نور پرداختند.

دانش آموز خبرنگار: سجاد رحمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار