افزایش تلاش دانش‌آموزان شهر کاج با نزدیک شدن به امتحانات

کاج (پانا) - با نزدیک شدن به زمان برگزاری امتحانات نوبت اول دی ماه تلاش دانش‌آموزان دبیرستان شهدای کاج نیز بیشتر شده و آنان ساعات بیشتری را به مطالعه کتب درسی اختصاص می‌دهند.

کد مطلب: ۱۳۳۱۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
افزایش تلاش دانش‌آموزان شهر کاج با نزدیک شدن به امتحانات

وحید علیپور، مدیر دبیرستان شهدا شهر کاج با برگزاری جلسه‌ای برای دانش آموزان و ترغیب آنان به تلاش بیشتر برای مطالعه و درس خواندن به دانش آموزان متذکر شد: علم جویی و تلاش برای تحصیل و یادگیری علوم از دیرباز مورد تحسین و تشویق عامه مردم بوده است، امید دارم شما دانش آموزان پراستعداد دبیرستان شهدا بتوانید با توکل بر خداوند متعال و البته برنامه ریزی و تلاش بی وقفه نتیجه دلخواهتان را کسب کنید.

عالیپور اضافه کرد: هرگز توانایی های خودتان را دست کم نگیرید و بدانید که موفقیت فقط و فقط داشتن حافظه قوی و استعداد نیست، بلکه چیزی که بیش از استعداد باعث موفقیت انسان می‌شود. تلاش،پشتکار،برنامه ریزی و استواری در راهی است که در آن قدم می‌گذارید.

وی در پایان عنوان کرد: امیدوارم با تلاش و تکیه بر توانایی های خودتان در تمام مراحل زندگی موفق شوید.

امیرمحمد رئیسی یکی از دانش آموزان کلاس دوازدهم این دبیرستان در گفت وگو با پانا اظهار کرد: «بی شک راه اصلی موفقیت نه تنها در علم و تحصیل بلکه در تمامی مراحل زندگی تلاش و تلاش است، بسیار امید دارم که با تلاش و پشتکار در این امتحانات نتیجه دلخواه خود را کسب کنم و جواب تلاش های معلمان زحمت کش و دلسوزم را بدهم.»

محمد مهدی رئیسی از دیگر دانش آموزان این مدرسه نیز خاطرنشان کرد: «امتحانات مدرسه می تواند محک خوبی برای سنجش آنچه تاکنون آموخته ایم باشد تا بتوانیم نقاط ضعف و قوت خود را تشخیص دهیم.»

وی در پایان گفت: «از تمامی عوامل زحمت کش مدرسه کمال قدردانی را دارم که در دو سه ماه اخیر بسیار ما را راهنمایی و مشاوره کردند تا بهتر بتوانیم به اهداف خویش نزدیک شویم و به آنها دست یابیم.»

دانش آموز خبرنگار:مهرشاد باقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار