فصل امتحانات، فصل تلاش و کوشش دوباره دانش‌آموزان/ فیلم

اصفهان (پانا) - مدیر مدرسه شاهد مس‌فروش کاشان از همه دانش‌آموزان خواست با تلاش و پشتکار خود مثل سال‌های قبل در فصل امتحانات خود را محک زده و اگر ضعفی در دروس داشتند با مطالعه بیشتر برطرف کنند.

کد مطلب: ۱۳۳۲۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
فصل امتحانات، فصل تلاش و کوشش دوباره دانش‌آموزان/ فیلم

علامحسین کوچکی و سید مهدی نوابی، اساتید حوزه علم و دانش و از مشاوران تحصیلی توصیه ای در خصوص امتحانات به دانش آموزان داشتند و بیان کردند: داشتن‌نظم و انضباط طی دوران تحصیلی و برنامه‌ریزی‌های هدفمند، باعث ایجاد زمینه رشد و آرامش ذهنی در طول سال تحصیلی برای دانش آموزان می‌شود.

فاطمه نوایی، مدیر مدرسه شاهد مس‌فروش کاشان نیز در گفت‌وگو با پانا از همه دانش آموزان خواست با تلاش و پشتکار خود مثل سال‌های قبل در فصل امتحانات خود را محک زده و اگر ضعفی در دروس داشتند با مطالعه بیشتر آن را برطرف کنند.

اعظم روانگرد، دبیر ریاضی مدارس شاهد و تیزهوشان کاشان در گفت‌وگو با پانا خاطرنشان‌ کرد: همه دانش آموزان بعد از دو سال که در فضای مجازی آموزش دیدند و مشکلات زیادی برای دو طرف آموزش در ایام‌کرونا وجود داشت، امسال که کلاس‌ها حضوری شده و از این نعمت بهرمند هستیم کمال استفاده را برده و با برنامه ریزی خوب و هدفمند به مطالعه دروس خود پرداخته تا بتوان در امتحانات موفق شد.

دانش آموز خبرنگار : زینب مشرقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار