نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

خیرین مدرسه‌ساز سعادت دنیوی و اخروی را با هم بدست می‌آورند

تبریز (پانا‌) - سید محمد علی آل‌هاشم با اشاره به رضای خداوند از خیرین و همچنین ضرورت امر مدرسه‌سازی در جامعه، سعادت دنیوی و اخروی را از آن خیرینی دانست که دارایی خود را صرف امورات خیر می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۳۱۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
خیرین مدرسه‌ساز سعادت دنیوی و اخروی را با هم بدست می‌آورند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب تبریز در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز گفت: کسی که کار خیر انجام می‌دهد هدفش کسب رضای خداوند متعال است که پروردگار نیز به دارایی و اموال چنین فردی برکت می‌بخشد؛ بسیاری از افراد هستند که دارایی زیادی دارند، اما سعادت دنیوی و اخروی نصیب آنها نمی‌شود چرا که نظر رضای خداوند بر اموال آنان نیست.

وی افزود: فرد خیر آخرت خود را آباد می‌کند، در سطح استان افراد بسیاری زیادی وجود دارند که همگی دغدغه‌مند بوده و در عرصه مدرسه‌سازی فعالیت می‌کنند؛ همچون برادران مردانی‌آذری که علاوه بر ساخت مدرسه به بیمارستان سازی نیز می پردازند. امروز و در عرصه آموزش و پرورش کشور بیشترین و سنگین ترین مسئولیت برعهده معلمان است و اقدامات خیرین بدون تردید هموارکننده این مسیر سخت است.

سید محمد علی آل‌هاشم خاطرنشان کرد: انسان نمی‌داند که پس از مرگ او چه اتفاقی برای اموالش خواهد افتاد و حتی گاه ورثه و فرزندان بر سر این مال و اموال جدال می‌کنند؛ اما کسی آخرت خود را آباد کرده است که ثمره دارایی او حتی پس از مرگش نیز در جهان جاری باشد که انجام عمل مدرسه سازی توسط خیرین از جمله این کارهاست.

دانش‌آموز خبرنگار: سما رزمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار