تجلیل از منتخبین مسابقات قرآن، عترت و نماز ناحیه ۲ اردبیل

اردبیل (پانا) - با حضور فرماندار اردبیل همایش تجلیل از منتخبین مسابقات قرآن، نماز و عترت در کانون فرهنگی تربیتی دخترانه نور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۰۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از منتخبین مسابقات قرآن، عترت و نماز ناحیه ۲ اردبیل

در این همایش سید محمد اعتماد اعجازی، فرماندار شهرستان اردبیل با اشاره به اینکه ما به عنوان خادمان آموزش و پرورش مسئولیت داریم تا دانش آموزان را در مسیر قرآن و عترت قرار دهیم، گفت: امروز چالش های اجتماعی و فرهنگی متعددی به سراغ افراد می آید و قرآن می تواند دانش آموزان را از این آسیب ها مصون سازد.

وی با بیان اینکه هم نشینی با قرآن و اهل بیت تاثیر شگرف در بازدارندگی و پیگیری از آسیب های اجتماعی دارد، اظهار کرد: اگر می خواهیم به مدینه فاضله دست یابیم، لازمه آن تمسک به قرآن کریم و اهل بیت است.

سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان هم ضمن تقدیر از عوامل برگزار کننده این محفل معنوی، گفت: یکی از رسالت های مهم حوزه تعلیم و تربیت، آموزش معارف دینی برای پرورش روح معنویت در دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه طبق تحقیقات صورت گرفته، افرادی که در حوزه قرآن فعالیت می کنند تاثیر کمتری در مقابل آسیب های اجتماعی می گیرند، اظهار کرد: براساس ساحت تربیتی اعتقادی، عبادی و اخلاقی سند تحول بنیادین که متاثر از آیات قرآن کریم است، مطلوب ترین خروجی تربیتی برای دانش آموزان، تربیت دینی و قرآنی است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان با اشاره به اینکه تمامی تلاش ها در آموزش و پرورش، استعدادیابی و استعداد پروری دانش آموزان است، افزود: استعدادیابی دانش آموزان از طریق مدارس و مراکز پرورشی و فرهنگی اتفاق می افتد، اما در بحث استعدادپروری خواهان همکاری سایر ارگان ها و شرکای فرهنگی هستیم.

کمال اطمینان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو نیز گفت: دانش آموزان ناحیه در سال تحصیلی گذشته موفق به کسب 50 مقام استانی شدند که از این بین، 3 نفر به مقام برتر کشوری رسیدند.

در ادامه همایش از منتخبین مسابقات قرآن، عترت و نماز ناحیه با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار