مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

همدلی و هم صدایی فرهنگیان، نیاز ضروری آموزش و پرورش است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت همدلی و هم صدایی فرهنگیان نیاز ضروری آموزش و پرورش این استان است.

کد مطلب: ۱۴۰۰۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
همدلی و هم صدایی فرهنگیان، نیاز ضروری آموزش و پرورش است

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در کارگاه بصیرت و دانش افزایی ویژه معاونین مدارس ناحیه دواردبیل که درسالن اجتماعات این ناحیه برگزار شد، طی سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت، همدلی و هم صدایی فرهنگیان را نیاز ضروری امروز آموزش و پرورش این استان دانست.

وی با بیان اینکه یکپارچگی، فهم و ادبیات مشترک در تمامی سطوح آموزش و پرورش استان وجود دارد، اظهار کرد: نباید هیچ فاصله ای بین ادارات و مدارس وجود داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به تعطیلی ۲۶ ماهه آموزش کشور در دوران کرونا و بروز آسیب های بی‌شمار آن، افزود: دشمنان برای سال تحصیلی جدید با برنامه های مختلف به دنبال ایجاد مشکلات برای کشور هستند که لزوم هوشیاری تمامی عوامل جهت مقابله با این تهدیدات لازم است.

صفری بر استفاده از ظرفیت اولیا و تشکل های دانش آموزی در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: حضور دانش آموزان در مدارس براساس آیین نامه مدارس خواهد بود و لازم است قانون به طور دقیق اجرا شود.

وی همچنین ضمن اشاره به اجرای رتبه بندی معلمان در دولت با اعتباری بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد، بیان کرد: ۶۰ درصد معلمان استان نسبت به رتبه خود معترض بودند که تمامی پرونده ها بررسی شده و در روزهای آینده احکام جدید برای این معلمان صادر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار