مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

کیفیت‌بخشی به دوره‌های آموزشی بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد

اصفهان (پانا) - مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد حفظ ارزش و اعتبار برگزاری دوره‌های آموزشی بر عهده متولیان این موضوع یعنی کارشناسان برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی در نواحی و مناطق است.

کد مطلب: ۱۳۳۰۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
کیفیت‌بخشی به دوره‌های آموزشی بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد

گردهمایی کارشناسان برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان در مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شماره ۳ شهر اصفهان برگزار شد.

مهران اسدی، مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان در این گردهمایی با تأکید بر کیفیت‌بخشی به دوره‌های آموزشی و حفظ ارزش و اعتبار این دوره‌ها، اظهار کرد: با در نظرگرفتن اهداف دوره‌های آموزشی، کیفیت اجرای دوره‌ها اعم از انتخاب مدرسین و محتوای مرتبط با نیاز بیش‌ از پیش مورد توجه قرار گیرد.

اسدی افزود: حفظ ارزش و اعتبار برگزاری دوره‌های آموزشی بر عهده متولیان این موضوع یعنی کارشناسان برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی در نواحی و مناطق است که باید با قوت مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت نیازسنجی، افزود: انتظار می‌رود برگزاری دوره‌ها مطابق با نیاز آموزش و پرورش در هر ناحیه و منطقه، بر اساس نیاز مدیران مدارس و معلمین انجام شود تا بهره‌وری بالا رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار