گرامیداشت هفته قرآن در دبیرستان فررانگان چهار

تهران (پانا) - به مناسبت هفته قرآن، دبیرستان فرزانگان چهار در تهران، میزبان حافظ قرآن و نخبه علمی بود که در این نشست، دانش‌آموزان گفتگویی صمیمی در موارد مختلف با او داشتند.

کد مطلب: ۱۳۳۰۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت هفته قرآن در دبیرستان فررانگان چهار

سارا مشحون، پژوهشگر پسادکتری دانشگاه صنعتی شریف و متخصص در سلول‌های خورشیدی و انرژی‌های تجدید‌پذیر است. وی همچنین حافظ قرآن و مدرس دوره‌های تدبر در قرآن و دارنده سه مدال المپیاد فیزیک و نجوم است.

وی در جمع دوستانه با دانش‌آموزان دبیرستان فرزانگان چهار تهران به آنها توصیه کرد تا از امکانات مدارس استعداد‌های درخشان در تمام ابعاد بهره کافی را ببرند و علم و دین را مکمل یکدیگر قرار دهند تا به شکوفایی واقعی برسند.

مشحون که از دانش‌آموختگان استعداد‌های درخشان است، با اشاره به نگرانی خانواده‌اش به هنگام تحصیل و غفلت از مسائل دینی و مذهبی افزود: خانواده نگران بودند که مبادا با پیش رفتن در مسیر علم از مسیر دین و مذهب عقب بمانم، اما با پشتوانه و تربیت دینی و خانوادگی توانستم ثابت کنم که مسیر دین همان مسیر علمی است که خالق یکتا برای تکامل و ارتقا جسمی و روحی ما قرار داده است و من در این مسیر نه تنها با مشغول شدن به علم از دین غافل نشدم، بلکه با فرا‌گرفتن علم و توانایی‌های خدای قادر به او نزدیک‌تر شدم و به شکرانه او مسیر حفظ و تدبر در قرآن را در پیش گرفتم.
دانش‌آموزان نیز پرسش‌هایی در این زمینه مطرح کردند و از این پژوهشگر پاسخ گرفتند.

دانش‌آموز خبرنگار: کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار