دانش آموزان، وزارت آموزش و پرورش را معطر به یاس نبوی کردند

تهران (پانا) - همزمان با آغاز ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) بزرگ بانوی اسلام، دانش‌آموزان با اجرای برنامه‌های قرآنی و مرثیه‌سرایی به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز، فضای ساختمان‌های وزارت آموزش وپرورش را معطر به یاس نبوی کردند.

کد مطلب: ۱۳۳۰۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان، وزارت آموزش و پرورش را معطر به یاس نبوی کردند

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی، ویژه برنامه‌های هفته گرامی‌داشت قرآن، عترت و نماز و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور قرآن آموزان مراکز دارالقرآن الکریم مناطق شهر تهران در نمازخانه‌های ساختمان‌های حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان فعال دارالقرآن‌های منطقه 19 تهران (درالقرآن شهید حاج داود کریمی و دارالقرآن آل یاسین) و مداحان برتر مسابقات دانش آموزی سال گذشته، ظهر چهارشنبه در ساختمان شماره دو وزارت (زنده یاد مهندس علاقه مندان) حضور یافته و ضمن برگزاری محفل انس با قرآن کریم، از حاضران خواستند تا ثواب شرکت در این مراسم معنوی و نورانی را به روح شهید مورد نظر خود اهدا کنند.

قرار است ظهر شنبه دانش‌آموزان قرآنی در ساختمان شهید رجایی (ساختمان اصلی وزارت)، روز یکشنبه در ساختمان شهید باهنر، و روز دوشنبه در ساختمان شهید بهشتی به اجرای برنامه بپردازند.

هفته قرآن، عترت و نماز امسال از روز 15 تا 22 آذر ماه با شعار مردمی سازی فعالیت های قرآن، عترت و نماز مدارس برگزار می شود و شامل برگزاری مراسم ها، مسابقات و طرح های این حوزه در مدارس سراسر کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار