حضور کاروان قرآنی نسیم وصل از شبکه قرآن و معارف سیما در نایین

نایین (پانا) - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نایین گفت کاروان قرآنی نسیم وصل از شبکه قرآن و معارف سیما در شهر نایین در جهت شناسایی استعدادهای قرآنی حاضر شدند.

کد مطلب: ۱۳۳۰۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور کاروان قرآنی نسیم وصل از شبکه قرآن و معارف سیما در نایین

علی پیرمردی در گفت و گو با پانا از حضور کاروان قرآنی نسیم وصل از شبکه قرآن و معارف سیما در شهر نایین خبر داد و اظهار کرد: «پس از ماه ها پیگیری، تیم برنامه قرآنی نسیم وصل از شبکه قرآن و معارف سیما در شهرستان نائین حضور پیدا کردند.»

وی ادامه داد: «هدف و ماهیت اصلی این برنامه، شناسایی استعدادهای قرآنی در کلیه زمینه های هنری، فرهنگی و زمینه هایی است که به کار قرآنی ختم می‌شود. این برنامه به صورت مستند و در تمام شهرهای ایران ضبط و از طریق شبکه قرآن پخش می شود.»

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نایین افزود:« این برنامه ها به صورت مسابقه، همایش های منطقه ای و کشوری است. کسانی که نتوانستند به هر طریقی در این برنامه حضور پیداکنند می بایست به بخش های مربوطه، معرفی شوند. کلیپ ها و فیلم های آنان برای کارگردان ارسال و در صورت تائید، با آنها جهت استعدادسنجی، تماس گرفته می‌شود.»

کاروان قرآنی نسیم وصل از شبکه قرآن و معارف سیما، روز پنج شنبه در شهر نایین به همت و پیگیری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نایین و همکاری دیگر نهاد ها، حاضر شده اند.

دانش آموز خبرنگار: فائزه فضائلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار