امام جمعه شهرستان تربت‌حیدریه:

خدمت به دانش‌آموزان قرآنی مایه افتخار است

جلگه رخ (پانا) - امام جمعه شهرستان تربیت‌حیدریه گفت خدمت به دانش‌آموزان قرآنی مایه افتخار است.

کد مطلب: ۱۳۲۹۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
خدمت به دانش‌آموزان قرآنی مایه افتخار است

افتتاحیه چهل و یکمین مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش با حضور امام جمعه شهرستان تربت حیدریه، مسئولین منطقه، اولیا و دانش آموزان در جلگه رخ برگزار شد.

سید محمد معلمی، امام جمعه شهرستان تربت حیدریه در حاشیه این مراسم به پانا گفت: «قرآن و عترت، دو اصل مهم از اصول دین است که باید به آن توجه ویژه داشت. سعادت، خوشبختی و آرامش زندگی در پرتو قرآن و عترت است.»

وی افزود: «بر همه‌ ما برگزاری مسابقات قرآن و آماده کردن شرایطی که دانش آموزان به مسائل دینی و قرآنی آشنا شوند، واجب است. نکته قابل توجه این است که خدمت به دانش آموزان قرآنی مایه افتخار است و موجب سعادت دنیا و آخرت‌ ما خواهد بود.»

حمید قلی زاده، رئیس آمورش و پرورش جلگه رخ گفت: «جلگه رخ، نخبگان قرآنی بسیاری دارد. ما در سال گذشته علاوه بر مسابقات مختلف قرآنی در مدارس، بیش از 200 نفر در مسابقات منطقه ای حضور داشتند که از این تعداد 30 نفر در گروه 2 استانی موفق به کسب مقام عالی و ممتاز شدند.»

قلی زاده اظهار کرد: «به همت تمام همکاران‌ ما و به ویژه دارالقرآن‌های منطقه، همه مقدمات لازم و شرایط مطلوب برای حضور دانش آموزان در مسابقات قرآن سال جاری فراهم شده است و امیدواریم دانش آموزان علاوه بر حضور در مسابقات، از برکات معنوی قرآن نیز بهره مند شوند.»

شایان ذکر است در این مراسم، از 30 نخبه قرآنی منطقه با اهدا جوایز تقدیر شد.

دانش آموز خبرنگار: امیررضا حسین زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار