دانش‌آموزان قرآنی، سفیر هدایت سایر دانش‌آموزان هستند

تربت جام (پانا) - ریاست اداره قرآن، عترت و نماز خراسان‌رضوی گفت قرار است شما دانش آموزان قرآنی، سفیر هدایت دانش‌آموزان دیگر و سفیر قرآنی و نورانی آنان باشید.

کد مطلب: ۱۳۲۲۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان قرآنی، سفیر هدایت سایر دانش‌آموزان هستند

سید اسماعیل اصغرزاده، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز خراسان رضوی در اختتامیه اردوی تشویقی فعالان قرآنی استان اظهار کرد: خدای بزرگ و مهربان را بسیار شاکرم و این افتخار بزرگی است تا گل های سرسبد استان، دانش آموزان خوب قرآنی که باعث افتخار ما هستند تلاش کردند و در مسیر نورانی قرآن، عترت و نماز توفیق شرکت داشتند.

وی به دانش آموزان توصیه کرد: حال که در فضای معنوی، با ارزش و با برکتی قرار گرفتید، خدا را شاکر باشید و بخواهید که در این مسیر باقی بمانید و ان‌شاءالله همت تان را بلند کنید و دست دوستانتان را هم بگیرید تا تعداد دانش آموزان قرآنی را افزایش دهیم و آنان را موثرتر در جامعه اسلامی ببینیم.

اصغر زاده با قدردانی از مربیان، سرپرستان، کارشناسان قرآن، عترت، نماز و مدیران دارالقرآن که بی ادعا و دلسوزانه زحمت می‌کشند و دانش آموزان را در این مسیر با برکت راهنمایی می کنند افزود: قرار است شما سفیر هدایت دانش آموزان دیگر و سفیر قرآنی و نورانی این فعالیت ارزشمند باشید.

کارشناس قرآن، عترت و نماز تربت جام در ادامه گفت: اردوی تشویقی و تربیتی در اردوگاه مازندرانِ مشهد مقدس ویژه ۱۶٠٠ دانش آموز حائز رتبه ممتاز و عالی در چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز «مرحله استانی» از سراسر استان خراسان رضوی برگزار شد.

هادی دلتنگ افزود: در این اردوی تفریحی، تربیتی از ۱٠ دانش آموز دختر و ۲۳ دانش آموز پسر تربت جام جهت حضور دعوت به عمل آمد.

وی برنامه هایی از جمله پارک ساحلی آفتاب، جنگ شادی، حرم مطهر رضوی و صبحانه متبرک حرم آقا علی بن موسی الرضا (ع) و اهدای لوح تقدیر به دانش آموزان را از خدمات این اردو برشمرد.

در پایان گفت: امید است که این دوره از اردوهای تشویقی باعث شود که دانش آموزان نسبت به سال گذشته تشویق شوند و انشاالله به حول و قوه الهی بتوانند در مسابقات قرآن، عترت و نماز سال تحصیلی ۱۴٠۱_۱۴٠۲ منسجم تر و هدفمندتر شرکت کنند.

دانش آموز خبرنگار: زینب ارقبائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار