طرح ویژه پلیس برای پاک‌سازی پارک‌ها و اطراف مدارس از حضور خرده‌فروشان مواد مخدر

تهران (پانا) - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح ویژه پاک‌سازی پارک‌ها و اطراف مدارس از حضور خرده‌فروشان مواد مخدر خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۹۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح ویژه پلیس برای پاک‌سازی پارک‌ها و اطراف مدارس از حضور خرده‌فروشان مواد مخدر

سرهنگ ضرغام آذین با اشاره به اجرای طرح دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح پارک‌ها و اطراف مدارس در پایتخت اظهار کرد: طرح دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر که با اقدامات مجرمانه خود سلامت جوانان و نوجوانان را به خطر می‌اندازند به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.

پاکسازی دره فرخزاد

سرهنگ آذین با اشاره به اینکه دره فرحزاد و گردنه تنباکو به‌طور کامل پاکسازی شده و در مناطق شوش، مولوی و هرندی نیز به‌طور مستمر با خرده‌فروشان مواد مخدر برخورد و مقابله می‌شود، گفت: در این طرح دستگیری و جمع‌آوری خرده‌فروشان در اطراف مدارس و پارک‌ها در دستور کار پلیس است و گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس در این مناطق حضوری فعال دارند.

وی با اشاره به اینکه در این طرح ۳۰ نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر که با استفاده از موتورسیکلت به توزیع مواد مخدر در تعدادی از پارک‌ها و بوستان‌ها اقدام می‌کردند دستگیر شدند، گفت: مبارزه جدی و بی‌امان با خرده‌فروشان مواد مخدر در دستور کار پلیس قرار دارد.

کشف حدود ۴ تُن انواع مواد مخدر در پایتخت

به گزارش پایگاه خبری پلیس، این مقام انتظامی با اشاره به اینکه همشهریان محترم اطلاعات و اخبار خود درخصوص خرده‌فروشان مواد مخدر را می‌توانند از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند و مطمئن باشند که با سرعت به گزارش آنها ترتیب اثر داده خواهد شد، گفت: مبارزه بی‌امان و قاطع با سوداگران مرگ با همه توان در حال انجام است به‌گونه‌ای که در آخرین طرح انجام شده حدود ۴ تُن انواع مواد مخدر در پایتخت کشف شد.

سرهنگ آذین افزود: بخش قابل توجهی از این کشفیات که از خرده‌فروشان مواد مخدر کشف شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار