افتخارآفرینی ووشوکاران کاشانی در مسابقات کشوری

فرماندار کاشان: با وجود امکانات محدود، کاشان در پرورش استعدادهای ورزشی پیشگام است

اصفهان (پانا) - فرماندار کاشان عنوان کرد با وجود امکانات محدود، کاشان در پرورش استعدادهای ورزشی پیشگام است.

کد مطلب: ۱۳۲۹۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی ووشوکاران کاشانی در مسابقات کشوری

محمدشریف زارعی فرماندار شهرستان کاشان در جلسه تقدیر از نونهالان و نوجوانان برگزیده مسابقه قهرمانی ووشوی کشور گفت: شخصی که مدال می‌آورد و پرچم کشور را با اقتدار بالا می برد و موجبات افتخار خانواده، شهر و کشور خود را فراهم می آورد جزو نخبگان به حساب می آید.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان در ادامه تصریح کرد: امکانات ورزشی در کاشان محدود است، اما با وجود کمبودها، در افتخارآفرینی و پرورش استعدادهای ورزشی نسبت به بسیاری از شهرستان‌ها پیشگام هستیم و امیدواریم در آینده نزدیک سالن ورزشی ووشوی اختصاصی برای قهرمانان خود داشته باشیم.

زارعی در خصوص اهمیت توجه به ورزش خاطرنشان کرد: لازمه داشتن جامعه سالم و شاداب، توسعه ورزش و تشویق جوانان به این امر مهم است چرا که ورزش موجب تندرستی، افزایش اعتماد به نفس، تقویب هوش، استعداد و پیشرفت های زیادی در زندگی و کار می‌شود.

گفتنی است مسابقات ووشوی قهرمانی کشوری در آبان ماه 1401 در استان اصفهان برگزار شد که طی آن 13 مدال شامل 6 طلا، 2 نقره و 5 برنز به نونهالان، نوجوانان و جوانان کاشانی تعلق گرفت و طی جلسه ای با حضور محمدشریف زارعی، فرماندار شهرستان کاشان و جمعی از فعالان ورزشی از این افراد تقدیر بعمل آمد.

در بخش نونهالان، مهدی مسعودنیا، مقام اول طلای(گوئن شو)، امیرمحمد رهبرنژاد، مقام سوم برنز (دائوشو)، عطا کرمی، مقام سوم برنز(چیانگ شو)، ریحانه سادات صفوی، مقام سوم برنز(دائوشو) را کسب کردند. در بخش نوجوانان، سروش فلاحیان، 2مقام اول (نان چوان و نن گوئن)، سیدمهدی صفوی، مقام اول (چانگ چوان) و مقام دوم(گوئن شو)، محمدحسین صاحبی مقام اول(دائوشو) و مقام سوم (چانگ چوان)، عرفان کرباسی، مقام اول ساندا ورزن56 کیلوگرم، ماهان ابراهیم زاده، مقام سوم ساندا در وزن 52 کیلوگرم و در بخش جوانان امیرحجت رحیم زاده، مقام دوم ساندا در وزن 48 کیلوگرم با مربی گری استاد محمد سرنجی کسب کرد.

دانش آموز خبرنگار: محمدطاها نمکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار