افتخارآفرینان دبیرستان استعدادهای درخشان میری قم تجلیل شدند

قم(پانا)- همایش تجلیل از افتخار آفرینان دبیرستان استعداد‌های درخشان میری در کانون فرهنگی تربیتی مریم قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۶۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینان دبیرستان استعدادهای درخشان میری قم تجلیل شدند

همایش تجلیل از افتخار آفرینان دبیرستان استعدادهای درخشان میری با حضور عبدالله صادقخانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه قم در کانون فرهنگی تربیتی مریم برگزار شد.
در این همایش ابتدا احمد ناطق مدیر دبیرستان طی سخنانی بر پرورش دانش آموزان افتخار آفرین مهدوی تاکید کرد.
سپس سید محمدعلی صمدانی رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش قم در سخنانی ضرورت برنامه ریزی برای دانش آموزان سمپادی از جمله برگزاری اردوهای علمی را مورد تاکید قرار داد.
در همایش فوق که با حضور خانواده های دانش آموزان برگزار شد، از دانش آموزانی که سال تحصیلی گذشته در زمینه های فرهنگی هنری، قرآنی، جشنواره خوارزمی، جشنواره نوجوان سالم، نمایشنامه خوانی، نمایش صحنه، جشنواره دانایی و توانایی، جشنواره ایثار و شهادت، مسابقات ورزشی و مسابقات کشوری و جهانی رتبه آوردند و نیز معدل های برتر نوبت دوم و همچنین معاونان سال گذشته دبیرستان که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند، با اهدا هدایایی، تقدیر شد.
این همایش با برپایی نماز جماعت به امامت حجت الاسلام حسینی پور مربی طرح روشنای دبیرستان استعداد های درخشان میری، اجرای مسابقاتی ویژه دانش آموزان و والدین، مسابقه طناب کشی و برگزاری کارگاه آشنایی با نجوم و رصد آسمان با بزرگترین رصدخانه دانش آموزی کشور در کانون مریم همراه بود.
دانش آموز خبرنگار: محمدرضا محسنی سیف آبادی/ سید ایلیا حجازی حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار