افتتاح اولین باشگاه کتاب سمپادی‌ها در خراسان‌شمالی

هدف باشگاه کتاب سمپاد، هدایت و توانمندسازی دانش‌آموزان است

بجنورد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی عنوان کرد هدف باشگاه کتاب سمپاد، هدایت و توانمندسازی دانش‌آموزان است .

کد مطلب: ۱۳۳۸۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
هدف باشگاه کتاب سمپاد، هدایت و توانمندسازی دانش‌آموزان است

نخستین باشگاه کتاب سمپادی خراسان‌شمالی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، پدر زنده یاد پیمان رادی، خیر دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی شهرستان بجنورد بازگشایی شد.

ابوالقاسم اکبری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در اولین باشگاه کتاب سمپادی‌ها گفت: این باشگاه با هدف هدایت و توانمندسازی دانش آموزان و ایجاد علاقه و افزایش انگیزه برای تحصیل و پژوهش در دانش آموزان در راستای تحقق اهداف ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین و با نگاه اثرگذاری یک حرکت علمی ویژه در استان افتتاح می شود.

وی در ادامه از خانواده جلیل رادی، زنده یاد پیمان رادی، دانش آموخته مدارس سمپاد که بنای کتابخانه این دبیرستان و همچنین اهدای ۵ هزار جلد کتاب به این کتابخانه را در پرونده باقیات و صالحات خود و فرزندش به ثبت رسانده در جمع همکاران در این دبیرستان تجلیل کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه این باشگاه به دنبال اهدافی همچون تدوین نشریه های فصلی از کسب موفقیت ها و ثبت ایده های مدارس سمپاد، برگزاری نشست های تخصصی نقد و بررسی کتاب و همچنین استفاده از ظرفیت اساتید برجسته استانی جهت حضور در جمع دانش آموزان برای کسب تجربه و جمع آوری بانک اطلاعات جامع از دانش آموزان مستعد اهل قلم خبر داد.

خبرنگار : مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار