انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل آموزش و پرورش و شرکت گاز اردبیل

اردبیل (پانا) - تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل آموزش و پرورش و شرکت گاز اردبیل در زمینه ترویج فرهنگ بهینه و ایمن با استفاده از ظرفیت مدارس و دانش‌آموزان منعقد شد.

کد مطلب: ۱۳۲۵۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل آموزش و پرورش و شرکت گاز اردبیل

در آیین انعقاد این تفاهم‌نامه، کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل با اشاره به وجود ۲هزار و ۵۵۰مدرسه و ۱۲هزار کلاس درس در استان، از آمادگی کامل آموزش و پرورش این استان برای همکاری در ترویج فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز خبر داد.

وی گفت: در این راستا از شبکه دانش آموزی شاد استفاده خواهیم کرد و اجرای مسابقات مقاله‌نویسی و انشا و نظایر آن با موضوع مصرف ایمن و بهینه گاز، از ناحیه مدیران و معلمان در مدارس پیگیری خواهد شد و باید برای ترویج فرهنگ مصرف همه منابع، چنین برنامه‌هایی تدوین و اجرا شود.

صفری با اشاره به گستره فعالیت آموزش و پرورش در استان تصریح کرد: به تعبیری همه جمعیت استان، نیروهای آموزش و پرورش محسوب می‌شوند و از ظرفیت دانش‌آموزان و اولیای آنها می‌توان برای فرهنگ‌سازی استفاده درست و به اندازه از انرژی و منابع طبیعی استفاده کرد.

میرسعید سید متین، مدیرعامل شرکت گاز استان نیز اظهار کرد: این تفاهم، پیرو تفاهم‌نامه وزارت نفت با وزارت آموزش و پرورش صورت می‌گیرد و از ظرفیت دانش‌آموزان برای تاثیرگذاری در خانواده‌ها استفاده خواهیم کرد و دانش‌آموزان نیز نوعی مسئولیت‌پذیری را تمرین خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در اجرای طرح ترویج فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز، به دانش آموزان پایه ششم به عنوان همیاران گاز، دماسنج داده خواهد شد تا کنترل دمای داخل خانه‌هایشان را در دست داشته باشند و مربیان لازم برای آموزش آنها را تامین خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار