مصرف بیش از 2/688 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در استان اردبیل

اربیل (پانا) - مدیرعامل شرکت گاز اردبیل از مصرف دو میلیارد و 688 میلیون متر مکعب گاز طبیعی طی سال گذشته در استان خبر داد و گفت با توجه به کوهستانی بودن و برودت هوا در استان اردبیل و با توجه به سردی هوا در این استان، مصرف گاز مشترکین خانگی در سال گذشته نسبت به سالهای قبل افزایش یافته است.

کد مطلب: ۱۰۷۳۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مصرف بیش از 2/688 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره گاز استان اردبیل، سردار اسماعیلی، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با بیان اینکه در 12 ماهه سال گذشته در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی استان دو میلیارد و 688 میلیون مترمکعب گاز مصرف شده، افزود: از کل گاز مصرف شده در استان، 1905 میلیون متر مکعب مربوط به مصرف خانگی و صنعتی و 783 میلیون متر مکعب گاز نیز از سوی نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل مصرف شده است.

او در ادامه اظهار کرد: این میزان مصرف گاز طبیعی در استان 1/8 درصد نسبت به سال 1397 رشد داشته که بخش خانگی و صنعتی با 137 میلیون متر مکعب رشد و بخش نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل با 89 میلیون متر مکعب کاهش مصرف گاز نسبت به سال گذشته مواجه بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: شهروندان گرامی می توانند در مواقع بروز حوادث مربوط به گاز طبیعی و مشکلات فنی با واحد امداد شرکت گاز استان اردبیل در هر ساعت از شبانه روز با شماره گیری 194 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار