مدیر آموزش و پپرورش کلات

شورای دانش‌آموزی فرصت بی‌نظیر تربیتی به‌منظور رشد همه‌جانبه مهارت‌های فردی و اجتماعی است

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پپرورش کلات عنوان کرد شورای دانش‌آموزی فرصت بی‌نظیر تربیتی به‌منظور رشد همه‌جانبه مهارت‌های فردی و اجتماعی و توسعه مشارکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های تربیتی و آموزشی است.

کد مطلب: ۱۳۲۵۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش‌آموزی فرصت بی‌نظیر تربیتی به‌منظور رشد همه‌جانبه مهارت‌های فردی و اجتماعی است

بیست و پنجمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در شهرستان کلات با حضور رمضان‌ پروانه، مدیر آموزش و پپرورش کلات، مرتضی زواریان، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، محمد پیرزاده، رئیس شورای شهر کلات، معاون پرورشی و تربیت بدنی و جمعی از همکاران اداری این مدیریت در آموزشگاه شبانه روزی دخترانه کوثر دربند برگزار شد.

مدیر آموزش و پپرورش کلات در مراسمی که به همین منظور برگزار شد با اشاره به اصول و خط مشی شوراهای دانش آموزی تشریح کرد: شوراهای دانش آموزی یک نهاد صنفی است که به منظور مشارکت، مسئولیت پذیری دانش آموزان در فعالیت های اعتقادی، علمی، اجتماعی و فرهنگی مدرسه تشکیل می‌شود. منظور از صنفی بودن این است که باید توجه و تمرکز فعالیت های آن شورا بر امور مربوط به دانش آموزان و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی باشد.

پروانه در ادامه بیان کرد: محیط مدرسه باید از هر گونه گرایش به گروه ها یا افراد خاص مبرا باشد و هر گونه استفاده از محیط و امکانات مدرسه برای تبلیغ نامزدهای انتخاباتی خودداری شود و تمامی تصمیمات شوراهای دانش آموزی باید در چارچوب قوانین و مقررات آموزش و پرورش باشد و از طریق مدیر مدرسه و مسئولین ذیربط پیگیری و دنبال شود.

رمضان پروانه در ادامه شورای دانش آموزی را فرصت بی‌نظیر تربیتی در مدرسه به منظور رشد همه‌جانبه مهارت‌های فردی و اجتماعی و توسعه مشارکت دانش آموزان در فعالیت های تربیتی و آموزشی دانست و افزود: شورای دانش آموزی در مدارس نقش مشورتی و اجرایی دارد، در زمینه امور اجرایی، قبل از هر اقدامی لازم است هماهنگی لازم با مدیر و سایر مسئولین مدرسه به عمل آید.

وی افزود: امیدوارم با تقویت ایمان و بصیرت دینی و باور به ارزش‌های اساسی انقلاب و نظام تعلیم و تربیت در این مسیر تلاش کنید و به وفاداری و حمایت آگاهانه از این ارزش‌ها پایبند باشید و با بهره‌گیری هدفمند، دقیق و کارآمد از این ظرفیت ایجاد شده، خود را برای قبول مسئولیت‌های بزرگ‌تر آماده کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار