فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم ( ع) فیروزکوه مطرح کرد

اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه با شعار بسیج خدمت‌گذار مردم در شهرستان فیروزکوه

فیروزکوه ( پانا) - فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم( ع) فیروزکوه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج گفت امسال بیش از ۱۰۰ برنامه با شعار بسیج خدمت‌گذار مردم در شهرستان فیروزکوه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۲۵۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه با شعار بسیج خدمت‌گذار مردم در شهرستان فیروزکوه

سرهنگ پاسدار محسن رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگاران فیروزکوه ضمن تشریح برنامه‌های هفته بسیج اظهار کرد: در هفته بسیج امسال در مجموع ۱۰۰ عنوان برنامه با شعار بسیج خدمت‌گذار ملت است که در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در سطح پایگاه‌های بسیج شهری و روستایی این شهرستان برگزار می‌شود. ادای احترام و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، غبارروبی مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان و ارائه برنامه‌های فرهنگی در قالب جهاد تبیین و..... از جمله برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان فیروزکوه خواهد بود.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) فیروزکوه در ادامه با اشاره به اقدامات بسیج طی یکسال گذشته بیان کرد: رسیدگی به مشکلات مردم در سطح شهر و روستا، برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد، کارگاه‌های روشنگری ازدواج آسان و فرزندآوری، اهدای جهیزیه برای اقشار کم درآمد و آسیب پذیر، حمایت و صیانت از خانواده‌های زندانیان، ارائه مشاوره‌های مختلف در زمینه‌های ازدواج، طلاق، تحصیلات و اعتیاد توسط مشاوران بسیج، راه اندازی کارگروه اجتماعی هیئت‌های اندیشه‌ورز، توزیع ۶ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و محرومین، اهداء ۶ سری جهیزیه در بین نوعروسان، توزیع ۳۵۰ پک نوشت‌افزار در بین دانش‌آموزان محروم، ارائه وام اشتغال‌زایی در حوزه کشاورزی،صنایع دستی و صنایع تبدیلی ،برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف، اعزام گروه‌های جهادی به منطقه سیل‌زده حبله‌رود به مدت ۱۳ روز و برگزاری یادواره‌های شهداء از جمله اقدامات بسیج شهرستان در عرصه اجتماعی و فرهنگی بوده است.

رحیمی ادامه داد: پروژه های آبرسانی و کشاورزی در سطح روستاهای دهگردان ، وزنا و زرمان، ارجمند بادرود،دهین و حصاربن در قالب برنامه‌های عمرانی این نهاد در سطح شهرستان اجرا و در حال اجراست.

دانش آموز خبرنگار علیرضا رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار