توسعه دانشکده‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی در اردبیل در دستور کار است

اردبیل (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت توسعه دانشکده‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی در استان در دستور کار است.

کد مطلب: ۱۳۲۳۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
توسعه دانشکده‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی در اردبیل در دستور کار است

سیدکمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان این‌که یکی از اولویت‌های دولت تأمین فضا‌های آموزشی و فرهنگی مناسب برای جوانان است از در دستور کار بودن توسعه دانشکده‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی خبر داد.

وی در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: یکی از اولویت‌های دولت تأمین فضا‌های آموزشی و فرهنگی مناسب برای جوانان است که در همین راستا در حوزه دانشگاه‌ها توسعه دانشکده‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی در دستور کار قرار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم به‌منظور تخصیص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های در حال احداث دانشگاه محقق اردبیلی در سفر مقامات کشوری و دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان اردبیل انجام شده است.

میرجعفریان تصریح کرد: از منابع استانی و ملی به‌صورت ویژه کمک خواهد شد تا دانشجویان از محیط‌های آموزشی، خوابگاهی و فرهنگی برای کسب علم و دانش و ارائه خدمات بهتر به جامعه و کشور استفاده کنند تا اثربخشی لازم را داشته باشند.

وی گفت: همچنین کاربردی کردن پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی ضروری بوده و از دستگاه‌های اجرایی نیز می‌خواهیم به‌منظور حمایت از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، این پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها را اجرایی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار