شهردار بافق خبر داد:

بافق در مسیر سازندگی

۷۰ طرح عمرانی، فرهنگی و خدماتی در هفتادمین سال تاسیس شهرداری بافق به بهره‌برداری می‌رسد

بافق (پانا) - شهردار بافق از آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری 70 طرح عمرانی، فرهنگی و خدماتی در هفتادمین سال تاسیس شهرداری این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۳۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
بافق در مسیر سازندگی

سیدعلی نوروززاده در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه شهرداری گفت: در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به مناسبت هفتادمین سال تاسیس شهرداری بافق ۷۰ طرح عمرانی، فرهنگی و خدماتی بهره برداری خواهد شد.

وی در رابطه با بعضی ابرازنظرها درباره عدم سرمایه‌گذاری در شهرداری بیان کرد: من معتقدم مسئولین اگر سوالی دارند باید از خود ما بپرسند و بر این باور هستم در فضای آرام و بدون تنش می توان کارهای بزرگی انجام داد.

نوروززاده تاکید کرد: تمام کارهای شهرداری با نظر مشاوران و کارشناسان و تایید استان انجام می شود، پس کار درستی نیست در حوزه ای که صلاحیت نداریم ابراز نظر کنیم؛ کسانی که سرمایه‌گذاری و نحوه سرمایه‌گذاری را با ادبیات خود می سنجند بهتر است مشکلات خودشان را برطرف کنند و به فکر سرمایه‌گذاری در حوزه خود باشند.

وی یادآور شد: تمام کارهای انجام شده در حوزه شهرداری نوعی سرمایه گذاری است.

نوروززاده با توجه به شروع فصل بارش ها و دغدغه مردم درباره آبگرفتگی معابر و خیابان ها گفت: با کارها و اقداماتی که انجام شده است، انشاالله امسال مشکل آبگرفتگی نخواهیم داشت و بزرگترین مشکل آبگرفتگی که مربوط به خیابان شیخ محمدتقی بافقی و مسجد جامع بوده، به کلی رفع شده است و مصمم هستیم با حفر چاه‌های جذبی مشکل روان آب های کوچه ها را حل کنیم تا منافع آن برای آب های زیرزمینی هم حاصل شود.

شهردار بافق درباره نرده کشی بلوارها بیان کرد: این کار با نظر شورای ترافیک و در جهت حفظ جان مردم انجام شده و از زمان اجرای این طرح، خدا را شکر ما تلفاتی نداشته ایم و با فرهنگ‌سازی و رعایت مردم در عبور از محل عابر پیاده شاهد آن هستیم که به مرور این نرده ها جمع آوری شود.

نوروززاده در رابطه با پروژه مرکز تجاری و پارکینگ طبقاتی خیابان وحشی بافقی گفت: واقعیت این است که ما در حین اجرا به مسائل و نیازمندی‌های جدیدی رسیدیم و اطراف آن چند ملک دیگر خریداری کردیم و انشاالله تا ماه آینده مناقصه آن انجام خواهد شد و عملیاتی اجرایی آن شروع می شود.

سیدعلی نوروززاده درباره باغ ایرانی گفت: این باغ هفت هکتار است و شامل باغ فرهنگ و بزرگترین مجموعه ورزشی پهلوانی و زورخانه ای و تالار مراسم به مساحت ۳۶۰۰ متر دارد؛ با توجه به اینکه در این مجموعه سه پروژه سرمایه گذاری وجود دارد، سرمایه گذاران می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.

وی یادآور شد: شرکت های معدنی هم اگر تمایل داشته باشند، خارج از دو درصد فروش و تکالیف اجتماعی، ما آمادگی داریم این فضاها را یه صورت مشارکتی در اختیار آنها قرار دهیم.

خبرنگار: مهدی آخوندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار