شهردار بافق در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه؛

آینده بافق بسیار روشن است

وضعیت و پتانسیل شهر بافق برای کارهای بزرگ آماده است

بافق (پانا) - شهردار بافق، آینده بافق را بسیار روشن عنوان‌ کرد و وضعیت و پتانسیل شهر بافق را برای کارهای بزرگ آماده دانست.

کد مطلب: ۱۳۹۵۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
آینده بافق بسیار روشن است

سیدعلی نوروززاده در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه با توجه به نقش رسانه ها در زمینه آگاه سازی مردم، تصریح کرد: اصحاب رسانه در زمینه آگاه سازی مردم نقش موثری دارند بنابراین می طلبد مردم را نسبت به مسئولیت ها و وظایف شهرداری و همچنین مسیر درست مطالبه گری آنها از مجموعه شهرداری ما را یاری کنند.

وی در همین زمینه تاکید کرد: قطعاً شهرداری می تواند چیزی را بخرد یا طرحی را اجرا کند که در طرح تفصیلی شهر بافق که مصوب سال ۹۰-۱۳۸۹ دیده شده باشد و آن هم مربوط به تمام دستگاه‌های اجرایی و عمرانی شهر است و قطعاً حوزه کار شهرداری محدوده شهر است و خارج از آن نمی تواند طرحی را اجرا کند.

وی درباره خیابان شیخ محمدتقی بافقی و مشکلات آن تصریح کرد: شهرداری و اعضای شورا در این زمینه دغدغه و نگرانی مردم را دارند بنابرین طرح مصوب آن را در طرح تفصیلی جدید به جد پیگیر هستیم و اعتقاد و نظر مجموعه هم است که این کار اتفاق بیفتد ولی تا طرح مصوب نشده نمی توانیم اقدامی انجام دهیم.

نوروززاده وضعیت و شرایط کارکردن در بافق را بسیار خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: وضعیت و پتانسیل شهر برای کارهای بزرگ آماده است؛ بافق می‌تواند به یکی از شهرهای درجه یک کشور تبدیل شود و الحمدلله امکانات آن و منابع خدادادی و مردم فهیم و با انصاف و همت مسئولان زمینه را برای آن فراهم نموده و خدا را شکر آینده برای شهرداری و آینده شهر بافق خیلی روشن است.

وی درباره بودجه فرهنگی گفت: ما بودجه ای با این عنوان نداریم اما معتقد هستیم خیلی از کارها با نگاه فرهنگی می تواند انجام شود؛ احداث خانه های فرهنگ، احداث کتابخانه، بوستان ها، زمین های ورزشی و باغ ایرانی که عمده کارش فرهنگی است از جمله آنهاست که خوشبختانه توسط شهرداری در بافق انجام شده یا در حال اجراست.

شهردار بافق به برنامه ریزی با دید بلندمدت اشاره کرد و گفت: هفتاد پروژه عمرانی، خدماتی، فرهنگی و اجتماعی که در سه بخش طراحی شده، آغاز عملیات اجرایی و افتتاح آنها در دستور کار است که شروع عملیات اجرایی دهکده گردشکری و افتتاح فاز یک مجموعه ی باغ ایرانی در سال جاری از جمله آنهاست.

وی به دو پروژه بزرگ طراحی شده برای سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به مطالبه و درخواست مردم برای بازارچه و میدان عرضه مستقیم میوه و تره بار، ۱۷ هزار متر زمین در روبروی مجتمع فرهنگی شایقی، از راه و شهرسازی تملک و نقشه های فاز یک آن طراحی شده و انشالله با طراحی نقشه های فاز دو برای مشارکت آماده می شود و برای اجرای از صفر تا صد آن با سرمایه گذاران مذاکره شده است.

شهردار بافق اشاره کرد: دهکده گردشکری دومین پروژه طراحی شده سال جاری است که در سه فاز انجام می شود و فاز نخست آن در سال ۱۴۰۴ به بهره برداری می رسد که این طرح در برنامه ۵ ساله پیش بینی شده و به تصویب شورای شهر هم رسیده است.

خبرنگار: مصطفی ناظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار