عملیات عمرانی خیابان سعدی زنجان در راستای رفع آبگرفتگی است

زنجان (پانا) - شهرداری زنجان اعلام کرد که عملیات عمرانی خیابان سعدی در راستای انتقال آب‌های سطحی جهت رفع مشکل آبگرفتگی در هنگام بارندگی انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۲۳۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
عملیات عمرانی خیابان سعدی زنجان در راستای رفع آبگرفتگی است

به گزارش روابط عمومی شهرداری زنجان در این اطلاعیه آمده است: به آگاهی شهروندان گرامی می‌رساند با توجه به مطالبه شهروندان و مشکل چندین ساله میدان انقلاب در هنگام بارندگی، عملیات عمرانی خیابان سعدی (حد فاصل تقاطع زینبیه تا میدان انقلاب) تحت عنوان کانال عرضی در راستای رفع عوامل ایجاد آبگرفتگی این میدان به هنگام بارندگی‌ها و انتقال آب‌های سطحی حد فاصل مسیر مذکور انجام می‌پذیرد.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: این کانال از خیابان سعدی وسط (حدوداً مقابل کتابخانه سهرودی) به‌صورت مورب آغاز و به سمت غرب خیابان، هدایت و به کانال واقع در میدان انقلاب متصل خواهد شد. از شهروندان گرامی خواهشمندیم با کاهش مراجعات خود به مرکز شهر و حوالی میدان انقلاب، یاری‌گر ما در اجرای این پروژه باشند.

همچنین روابط عمومی شهرداری زنجان ضمن قدردانی از همکاری، صبر و شکیبایی شهروندان اعلام کرد: با توجه به مشکلاتی که در زمان بارندگی از بابت آبگرفتگی مسیر در سال‌های اخیر وجود داشت و با برنامه‌ریزی انجام‌گرفته، پروژه مذکور به طول ۲۲۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۷میلیارد ریال در حال اجرا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار