برای اجرای گفت‌وگوی بی‌واسطه با دانش‌آموزان رخ داد

حضور سرزده مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در یک مدرسه

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به‌صورت سرزده با حضور در مدرسه دخترانه رحمت متوسطه اول ناحیه 2 شهر اصفهان‌ از این مدرسه بازدید به‌عمل آورد.

کد مطلب: ۱۳۲۳۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور سرزده مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در یک مدرسه

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان به همراه رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل، کارشناس مسئول هماهنگی دفتر مدیرکل و مشاور امور بانوان به صورت سرزده با حضور در مدرسه دخترانه رحمت متوسطه اول ناحیه 2 شهر اصفهان، از این مدرسه بازدید به عمل آورد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در بدو ورود با حضور در دفتر مدرسه و صحبت با مدیر و معاونان از آخرین وضعیت آموزشگاه مطلع شد و دستوراتی را نیز برای حل مشکلات صادر کرد.

ابراهیمی، سپس با حضور در یکی از کلاس‌های درس دانش‌آموزان، در گفت‌وگویی بدون واسطه و صمیمانه به سوالات گوناگون دانش‌آموزان پیرامون موضوعات آموزشی و پرورشی آنان پاسخ داد.

وی در پایان برنامه‌های خود در این مدرسه با حضور در جمع دبیران آموزشگاه ضمن استماع مسائل و مشکلات دبیران، به تبیین برنامه‌های اداره‌کل آموزش و پرورش استان پرداخت.

گفتنی است مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان پیش از این نیز در یک نشست 3 ساعته، به استماع مسائل و سوالات دانش‌آموزان پرداخته بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار