مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان؛

اردوهای راهیان پیشرفت برای 36 هزار دانش‌آموز اصفهانی برگزار می‌شود

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت هدف این است که با ۳۶ هزار نفر در مراکز صنعتی، علمی و پژوهشی استان اصفهان، به نیت ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید استان اصفهان دیدار صورت گیرد و پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی تحت عنوان «اردوهای راهیان پیشرفت» در شرکت‌های دانش‌بنیان آغاز شود.

کد مطلب: ۱۳۲۲۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای راهیان پیشرفت برای 36 هزار دانش‌آموز اصفهانی برگزار می‌شود

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در گردهمایی روابط عمومی‌های آموزش و پرورش این استان، از فولاد مبارکه به‌عنوان یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: در روز 13 آبان‌ماه امسال همه شاهد حماسه‌آفرینی بزرگ مردم عزیز ایران اسلامی بودند.

وی با بیان این که در طول تاریخ جمهوری اسلامی روزهای به‌یادماندنی زیادی داریم که در بسیاری از آن‌ها مردم پیشتازتر و جلوتر از مسئولین حرکت کردند، افزود: حرکت مردم در 13 آبان‌ماه امسال نشان داد که دشمن در محاسبات خود همچون گذشته اشتباه کرده و در این اشتباه خود باقی خواهد ماند.

دهه هشتادی‌ها سربازان تمدّن نوین اسلامی هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به تحقق تمدن نوین اسلامی در جهان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی سربازان این تمدن را دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها می‌دانند؛ دشمن روی نوجوانان سرمایه‌گذاری و از خلأهایی مثل بی‌توجهی به مسائل فرهنگی که در دوره‌های قبلی در آنان ایجاد شده بود، سوء استفاده کرد.

وی ادامه داد: اعتقادات، باورمندی دینی و توجه مردم به ارزش‌های انقلابی بسیار عمیق از این حرف‌هاست که در مقابل دشمن مغلوب شوند که در این راستا باید تلاش کنیم تا هیچ دانش‌آموزی در اردوگاه دشمن قرار نگیرد چراکه در دوره‌ای قرار داریم که شاهد افول استکبار جهانی هستیم.

تمدّن نوین اسلامی با نقش‌آفرینی دانش‌آموزان محقق خواهد شد

ابراهیمی تأکید کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، نظم نوین دیگری اتفاق خواهد افتاد که در آن کدخدای جهان آمریکا نخواهد بود، اسلام عزیزتر خواهد شد و تمدن اسلامی گسترش خواهد یافت؛ آمریکا از چند سال گذشته نقشه خاورمیانه جدید را ترسیم کرد و در بسیاری از کشورهای خاورمیانه اعم از سوریه و یمن مشکلاتی را به وجود آورد، اما رهبر معظم انقلاب فرمودند تغییراتی اتفاق می‌افتد ولی خاورمیانه جدیدی که دشمن می‌خواهد، محقق نخواهد شد و رژیم جعلی صهیونیستی 25 سال آینده خود را نخواهد دید.

وی با بیان این که تفکر جمهوری اسلامی در بسیاری از کشورهای خاورمیانه حاکم شده است، یادآور شد: قطعاً آمریکا و استکبار جهانی از این مسأله نگران است؛ تمدّن نوین اسلامی به دست پرفروغ رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نقش‌آفرینی و همّت دانش‌آموزان محقق و آماده انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) خواهد شد.

روابط عمومی مهمترین رکن جهاد تبیین است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان این که روابط عمومی مهمترین رکن جهاد تبیین است، تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، جهاد تبیین هم واجب فوری و هم واجب عینی است و اگر بخواهیم جهاد تبیین را در نهادها و سازمان‎ها ایجاد کنیم، شایسته‌تر از روابط عمومی‌ها وجود ندارد چراکه واسطه بین مردم و مسئولین، اثرگذار روی افکار عمومی و تأثیرگذار بر تصمیم‌سازی‌ها هستند.

وی با اشاره به جامعه هدف آموزش و پرورش استان اصفهان ابراز کرد: در استان اصفهان بیش از یک میلیون دانش‌آموز، حدود ۴۵۰ هزار نوآموز پیش از دبستان، ۱۱۰ هزار معلم شاغل و بازنشسته و گروه‌های دیگری مثل آموزشگاه‌های علمی، مجموعاً نزدیک به ۲ میلیون نفر مستقیماً با آموزش و پرورش مرتبط هستند.

اثرگذاری آموزش و پرورش از طریق روابط عمومی این مجموعه

ابراهیمی بیان کرد: اگر بخواهیم از طریق نهادی، اثرگذاری آموزش و پرورش را پایدار و ماندگار قرار دهیم، مهمترین نهاد، روابط عمومی‌ آموزش و پرورش است چراکه جایگاه والایی دارند، بنابراین باید خود را بزرگ بدانند؛ اثرگذاری روابط‌عمومی‌ها از بسیاری از واحدها بالاتر است چون در عصر ارتباطات قرار داریم.

وی با بیان این که هویت ویژه روابط عمومی باید با عظمت بیشتری شناخته شود، افزود: انعکاس اطلاعات، اخبار و تبیین توسط روابط‌عمومی‌های آموزش و پرورش در دولت سیزدهم قابل تقدیر است؛ امسال، سال تحصیلی بسیار خوبی را آغاز کردیم، به‌گونه‌ای که با افتخار اعلام می‌کنیم که پس از چندین سال فعالیت تمامی مدارس استان اصفهان در نخستین دقایق آغاز شد و این اتفاق بی‌نظیری بود.

اردوهای راهیان پیشرفت را در فولاد مبارکه برگزار می‌کنیم

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: حضور پرافتخار و پرشکوه مردم و دانش‌آموزان در راهپیمایی دشمن‌شکن ۱۳ آبان‌ماه سال جاری در اصفهان به لطف خداوند متعال و با تلاش روابط عمومی‌های آموزش و پرورش این استان بود؛ دشمن تمایل دارد نوجوانان ما از هویت دینی، انقلابی و ایرانی تهی شوند تا در مرحله بعدی هویت غربی و سکولار را در وجود آنان بارور کند.

وی با بیان این که جهاد تبیین را باید با نظاره‌گری عینی پیشرفت‌های جامعه آغاز کنیم، خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان پیشرفت را آغاز کرده‌ایم و در این راستا تفاهمنامه‌ای را منعقد خواهیم کرد و در شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز این برنامه را برگزار خواهیم کرد.

اگر جهادگری تلاشگران فولاد مبارکه نبود، در مقابل تحریم‌های فلج‌کننده تاب مقاومت نداشتیم

ابراهیمی عنوان داشت: افق ما این است که با ۳۶ هزار نفر در مراکز صنعتی، علمی و پژوهشی استان اصفهان، به نیت ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید استان اصفهان دیدار کنیم و پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی را تحت عنوان «اردوهای راهیان پیشرفت» در شرکت‌های دانش‌بنیان آغاز کنیم.

وی تأکید کرد: قطعاً اگر جهادگری تلاشگران فولاد مبارکه نبود ما در مقابل تحریم‌های فلج‌کننده تاب مقاومت نداشتیم؛ دشمن درصدد این بوده که کمر اقتصاد ایران را بشکند و صادرات نفت ایران را متوقف کنند اما جمهوری اسلامی بدون یک قدم عقب‌نشینی از مواضع خود به هر میزان و به هر نقطه‌ای که بخواهیم نفت صادر می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار