جاذبه‌های گردشگری قزوین در شبکه پنج

تهران (پانا) - برنامه عصرگاهی «به خانه بر میگردیم» پنجشنبه ۱۹ آبان به معرفی جاذبه های گردشگری، آداب و رسوم و غذاهای معروف استان قزوین می‌پردازد.

کد مطلب: ۱۳۲۳۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
جاذبه‌های گردشگری قزوین در شبکه پنج

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه به خانه برمی گردیم روزهای پنجشنبه میزبان اقوام مختلف ایرانی است، این هفته نیز با هدف آشنایی مخاطبان با جاذبه های گردشگری استان قزوین، معرفی خانواده نمونه به عنوان الگو برای مخاطبان و معرفی مکان های دیدنی و آشنایی با خلق و خوی آنها از اهداف این برنامه است.

برنامه امروز در بخش آشپزی مکرم سیدمحمدی پور آشپز نمونه استان به آموزش غذای مخصوص این استان با عنوان قیمه نثار خواهد پرداخت و مخاطبان را با دیگر غذاهای سنتی استان آشنا خواهد کرد.

خدیجه کارگریان از هنرمندان استان به آموزش هنر مرصع دوزی خواهد پرداخت و به منظور اشنایی مردم با هنرهای دستی این استان به معرفی دیگر صنایع مربوط به این استان خواهد پرداخت. ضمن اینکه مسعود حیدری از خوانندگان برجسته این استان نیز قطعاتی زیبا را تقدیم بینندگان می کند.

عباس جندقی از گردشگران خوب کشور نیز با حضور در استودیو علاوه بر معرفی جاذبه های این استان، به اصول مهم سفر به این استان خواهند پرداخت.

محمدولی طاهری از کشاورزان نمونه استان قزوین نیز به همراه سه پسر خود مهمانان ویژه ی برنامه به عنوان خانواده موفق معرفی می شوند تا علاوه بر تشریح فعالیت هایشان مردم را با کشاورزی این استان آشنا کنند و به عنوان الگوی موفق از راه وروش های کسب موفقیت صحبت کنند. البته در فواصل برنامه نیز آیتم های معرفی استان قزوین نیز تقدیم مخاطبان می شود.

این برنامه به تهیه کنندگی زهرا خردمندنیک کاری از گروه خانواده وکودک است که امروز پنجشنبه ساعت ۱۶:۳۰ تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار