رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

درشهرستان فلاورجان 20 شهید دانش آموز داریم

فلاورجان (پانا) - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه درشهرستان 20 شهید دانش‌آموز است، گفت یکی از برنامه‌ریزی ها در سال جاری برای مدارس شاهد جمع آوری وصایای شهدای دانش‌آموز و نصب درمدارس شاهد طی سال تحصیلی است تا دانش‌آموزان هر چه بهتر و بیشتر با فرهنگ شهادت و وصایای این شهدا آشنا شوند.

کد مطلب: ۱۳۲۲۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
درشهرستان فلاورجان 20 شهید دانش آموز داریم

مرضیه ذاکری رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به همراه حسینعلی امینی مدیرآموزش و پرورش فلاورجان،معطری رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران،سحر نیک اخترکارشناس امورشاهد مدیریت و دیگر مسئولین از مدارس شاهد فلاورجان بازدید کردند.

ذاکری رئیس اداره شاهد استان در این بازدید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و امام شهیدان و گرامیداشت 13 آبان روز دانش آموز و قدردانی از تلاش همکاران در مدارس شاهد گفت: مدیران مدارس شاهد علاوه بر توجه به تحصیل دانش آموزان به تربیت آنان نیز باید توجه کنند تا بتوانند انسانی متعهد و ایثارگر را تحویل جامعه دهند و دانش آموزان را با راه و روش زندگی شهدا آشنا کنند.

حسینعلی امینی مدیرآموزش و پرورش نیز اظهار کرد: شهدا با جانفشانی و از خودگذشتگی از کشور دفاع کردند تا امروز همه ما در آسایش و امنیت باشیم و اقتدار و قدرت امروز کشور در منطقه به پاس رشادت‌ها و خون‌های پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس است و می‌طلبد مدارس شاهد در زمینه جهاد تبیین وترویج فرهنگ ایثارو شهادت پیشرو باشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه در شهرستان 20 شهید دانش آموز داریم، افزود: یکی از برنامه‌ریزی ها در سال جاری برای مدارس شاهد جمع آوری وصایای شهدای دانش آموز و نصب در مدارس شاهد طی سال تحصیلی است تا دانش‌آموزان هر چه بهتر و بیشتر با فرهنگ شهادت و وصایای این شهدا آشنا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار