در همایش معاونین و مربیان تربیتی منطقه ۱۵ برگزار شد:

کارگاه‌های تخصصی توانمندسازی‌ در قالب نمایش خلاق و مهارت‌های اردویی

تهران (پانا) - کارگاه‌های تخصصی نمایش خلاق و مهارت‌های اردویی ویژه معاونیان و مربیان تربیتی در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و کیفیت‌بخشی به امورات پرورشی در کانون فرهنگی شهید‌مطهری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۲۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه‌های تخصصی توانمندسازی‌ در قالب نمایش خلاق و مهارت‌های اردویی

همایش معاونان و مربیان تربیتی منطقه ۱۵ با حضور هادی نعیمی؛ کارشناس مسئول قرآن و عترت آموزش و پرورش شهر تهران، لطف اله کرد چگینی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 15 و مسئولین و کارشناسان اداره در کانون فرهنگی شهید مطهری برگزار شد.

لطف اله چگینی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۵ ضمن ابراز خرسندی از حضور فعال و پیگیری معاونین و مربیان پرورشی؛ بیان کرد: در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و کیفیت بخشی به امورات پرورشی و تربیتی سلسله جلساتی با حضور شما بزرگواران به انجام خواهد رسید.

وی سپس افزود: کلاس های توانمندسازی جهت بهره برداری و استفاده بهینه معاونین و مربیان تربیتی در قالب های مختلف و به صورت ویژه نمایش خلاق و مهارت های اردویی برگزار می شود.

در پایان چگینی گزارشی در خصوص فعالیت های انجام شده و در دست اقدام حوزه پرورشی ارائه و راجع به نحوه استعدادیابی و هدایت دانش آموزان و همچنین ضرورت اردوهای یک روزه تربیتی، تفریحی در کانون فرهنگی شهید مطهری به صورت جامع و کامل توضیحاتی ارائه کرد.

هادی نعیمی، کارشناس مسئول قرآن و عترت اداه کل آموزش و پرورش شهر تهران عنوان کرد: سالها پیش در کانون شهید مطهری فعالیت هایی را انجام می دادم اما خوشحالم که می بینم این کانون در حال حاضر خیلی رونق گرفته و از تمام دست اندرکاران تشکر می کنم.

نعیمی در ادامه در خصوص سامانه نورینو و سیدا و نحوه چگونگی ثبت نام و انجام دیگر مراحل آن راهنمایی هایی لازم را داشت و همچنین درباره مفاد مسابقات سراسری قرآن و عترت از سطح مدرسه تا سطح کشوری و تغییراتی که در آن اعمال شده توضیحات مبسوطی ارائه کرد و ضرورت امروز مربیان تربیتی را حرکت بر اساس تکنولوژی عنوان کرد.

سپس پازوکی و نقیبی مدرسین کلاس های توانمند سازی مهارت های اردویی و نمایش خلاقیت به تفکیک مقاطع، به صورت کارگاهی کلاس هایی را برگزار کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار