معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

کسب رتبه برتر کشوری گروه آموزشی درس تفکر و سبک زندگی

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از کسب رتبه برتر در گروه آموزشی درس تفکر و سبک زندگی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۲۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر کشوری گروه آموزشی درس تفکر و سبک زندگی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سعید دهنوی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این رابطه اظهار کرد: گروه آموزشی تفکر و سبک زندگی با هدف بهبود کیفیت فعالیت‌های آموزشی این درس و اصلاح و تغییر شیوه‌های تدریس سنتی و کاربست روش‌های نوین یاددهی و یادگیری فعالیت خود را در سال تحصیلی گذشته انجام داد که پس از بررسی عملکرد استان‌ها، این گروه آموزشی توانست رتبه برتر دبیرخانه کشوری را در تداوم موفقیت سال قبل از آن خود کند.

وی ادامه داد: از شاخص‌های این موفقیت ارزشمند، برگزاری کارگاه‌ها و جلسات توانمندسازی دبیران درس مذکور، اجرای دوره‌های ضمن خدمت و طرح‌های متعدد نظارت بالینی و همتا بود که پس از ارزیابی دبیرخانه کشوری مستقر در استان یزد توانست رتبه برتر را در بین استان‌های سراسر کشور کسب کند.

دهنوی ضمن تبریک این موفقیت به مجموعه همکاران استان و مناطق 21 گانه شهرستان‌های استان تهران افزود: امیدواریم در سال تحصیلی جدید با بهره بردن از روش‌های موثر منطبق با زیست بوم جدید شاهد تحولات ناب منطبق با ساحت‌های شش‌گانه، در بهبود کیفی فعالیت‌های درس تفکر و سبک زندگی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار