مشاور دبیرستان دخترانه جنت ملارد:

برنامه‌ریزی دقیق، عامل مهم رسیدن به موفقیت در دانش‌‌‌آموزان است

ملارد (پانا) - مشاور دبیرستان دخترانه جنت‌ آموزش و پرورش ملارد در مورد نحوه رسیدن به موفقیت در دانش‌‌‌آموزان گفت یکی از مهم‌ترین عوامل نیل به موفقیت‌ طراحی برنامه‌ریزی دقیق است.

کد مطلب: ۱۳۲۲۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی دقیق، عامل مهم رسیدن به موفقیت در دانش‌‌‌آموزان است

افسانه فهیم‌آرا مشاوره آموزشگاه جنت آموزش و پرورش ملارد درباره گام‌های رسیدن به موفقیت اظهار کرد: «برای رسیدن به موفقیت قبل از هر کاری باید به دنبال یک برنامه دقیق باشیم، چرا که برنامه‌ریزی این فرصت را به انسان می‌دهد که از زمان محدود بهترین و زیبا‌ترین و بیشترین استفاده را ببرد.»

وی ادامه داد: «به درستی می‌توان ادعا کرد که همه دانشمندان بزرگ دنیا برای رسیدن به قله موفقیت در زندگی خود از یک برنامه اصولی پیروی کرده‌اند.»

این مشاور خطاب به دانش‌آموزان افزود: «افرادی که می‌دانند که چه چیزی را می‌خواهند و برای رسیدن به اهدافشان برنامه‌ریزی کرده‌اند، عموماً شادتر از کسانی هستند که فقط اجازه می‌دهند که زندگی برایشان اتفاق بیفتد. این دانش جدید نیست، منتظر اتفاقی از بیرون نباشید که شما را خوشحال کند، هنگامی که تصمیم می‌گیرید، جهان نقشه می‌چیند که این اتفاق بیفتد.»

وی همچنین بیان کرد: «بخاطر هر موضوع کوچکی ناراحت نشوید، احساسی شدن در مسائلی که خارج از کنترل هستند را کنار بگذارید. دیگر وقت این است که خوشحال باشید زیرا شما لایق شادی هستید.»

فهیم‌آرا گفت: «اغلب ما در زندگی‌هایمان یاد گرفته‌ایم که شکست چیز بدی است. شکست تقریبا همیشه روبروی موفقیت قرار می‌گیرد با این حال بدون شکست راه‌های کمی برای موفقیت را خواهید دانست. هیچ کس تا به حال همه کارها را کاملا درست انجام نداده است. اما اکثر افرادی که برخی از موفقیت‌ها را تجربه کرده‌اند، در برخی موارد شکست خورده‌اند.»

مشاوره آموزشگاه جنت تأکید کرد:« باید توجه داشته باشید که ریسک را نباید به خاطر ریسک بودنش پذیرفت، موقعیت‌ها ممکن است به سراغ شما بیایند، اما ممکن است خیلی منتظر نمانند. آماده باشید با اولین علامت وارد یک ماجراجویی شوید. یک زندگی موفق شامل عدم پشیمانی نسبت به ریسک‌های انجام شده است، پس در انتخاب ریسک عاقلانه عمل کنید.»

دانش‌آموز خبرنگار‌: بهار ربیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار