معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک بهارستان:

نیاز به رشد انگیزه در دانش‌آموزان پس از دوران کرونا، افزایش یافته است

بهارستان یک(پانا)- معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک بهارستان در اجرای طرح شهید ابراهیم هادی، از افزایش نیاز به رشد انگیزه در دانش‌آموزان پس از کرونا، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۱۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
نیاز به رشد انگیزه در دانش‌آموزان پس از دوران کرونا، افزایش یافته است

الهام صیادی معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک بهارستان از برگزاری طرح شهید ابراهیم هادی در مدرسه معلم خبر داد.

وی ضمن تقدیر از موسی مرحمتی مدیر مدرسه و کادر اجرایی، انجام چنین طرح‌هایی در مدارس را نویدبخش حرکت موثر به سمت مدرسه محوری دانست و گفت: با فراهم کردن زمینه‌های تصمیم‌گیری آموزشی در یک مدرسه، می‌توان به استفاده موثر از منابع محدود مدرسه و تقویت مشارکت محلی در اداره امور دست یافت؛ زیرا مدیریت مدرسه محور یا تصمیم‌گیری مشارکتی از ویژگی‌های بارز نظام‌های آموزشی در دهه اخیر به شمار می‌رود.

صیادی افزود: یکی از مزیت‌های مهم طرحی که در مدرسه طالقانی برپا شد، توجه به بازی و آموزش به طور همزمان بود؛ به دلیل آن‌ که نسل کنونی پس از شرایط کرونایی نیاز به رشد انگیزه در بحث‌های آموزشی دارند که این مهم با ابزارهای مختلفی مانند بازی و سرگرمی فراهم می‌شوند‌.

لازم به ذکر است برگزاری کلاس‌های عملی و جشنواره‌های متنوع و بازی‌های جذاب از قبیل مافیا و پانتومیم، برگزاری مسابقات رباتیک، کلاس آموزش سازه‌های ماکارونی و طراحی و نقاشی از جمله برنامه‌های این طرح بودند که با اعلام نفرات برگزیده تقدیر از آنها صورت گرفت.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار