دانش آموزان ما همیشه پیرو خط ولایت هستند

جلگه رخ (پانا) - بخشدار جلگه رخ گفت بر خلاف تبلیغات دشمنان و رسانه های معاند، دانش آموزان همیشه پیرو خط ولایت هستند و با استقامت در راه اسلام و انقلاب، ادامه دهنده راه شهدا هستند.

کد مطلب: ۱۳۲۱۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان ما همیشه پیرو خط ولایت هستند

در مراسم گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، با حضور مسئولین منطقه، معلمان و اولیا، دانش آموزان منطقه جلگه رخ با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

حیدر میرزابیگی، بخشدار جلگه رخ با حضور در این مراسم گفت: برخلاف تبلیغات دشمنان و رسانه های معاند، دانش آموزان ما همیشه پیرو خط ولایت هستند و با استقامت در راه اسلام و انقلاب ادامه دهنده راه شهدا هستند.

میرزا بیگی افزود: ضمن تسلیت به خانواده شهدای انقلاب و دانش آموزان شهید بخصوص دانش آموزان شهید حادثه تروریستی شاه چراغ، ما امروز شاهدیم که دشمن تلاش بسیاری دارد تا دانش آموزان و نسل جوان را از آینده ناامید کند، اما حضور دانش آموزان در این مراسم و سایر عرصه های انقلاب تمام نقشه های آنان را نقش بر آب می کند.

حمید قلی زاده، رئیس آموزش و پرورش منطقه جلگه رخ در این مراسم گفت: نقش دانش آموزان از ابتدای انقلاب در عرصه های علمی و فرهنگی و دفاع از آرمان های انقلاب و اسلام برجسته بوده است و امروز نیز دانش آموزان ما با تلاش و پشتکار، راه درخشانی را برای چله دوم انقلاب رقم خواهند زد.

در پایان این مراسم دانش آموزان با خواندن قطعنامه اتفاقات اخیر کشور و حادثه تروریستی شاه چراغ را محکوم کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار