مسئول بسیج دانش‌آموزی رودهن:

بسیج دانش‌آموزی، نقطه عطف حضور انقلابی دانش‌آموزان در جامعه آینده است

رودهن (پانا) - در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانش‌آموزی رودهن، مسئول برادران حوزه بسیج دانش‌آموزی رودهن، بسیج دانش‌آموزی را در مدارس، نقطه عطف حضور شکوهمند و انقلابی دانش‌آموزان در جامعه آینده معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
بسیج دانش‌آموزی، نقطه عطف حضور انقلابی دانش‌آموزان در جامعه آینده است

مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانش‌آموزی برادران بخش رودهن در دفتر امام جمعه رودهن برگزار شد؛ در این مراسم حجت الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه رودهن، سروان صالح پاوندی فرمانده سپاه بخش رودهن، مهدی حبیبی معاون پرورشی آموزش و پرورش رودهن، ملیحه رباط سرپوشی فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان رودهن حضور داشتند.

در این برنامه از زحمات محمدصالح همتی مسئول سابق حوزه بسیج دانش‌آموزی برادران رودهن تقدیر و تشکر و حمیدرضا اکبری به عنوان مسئول برادران حوزه بسیج دانش‌آموزی بخش رودهن معرفی شد.

حمیدرضا اکبری مسئول حوزه بسیج دانش‌آموزی برادران نیز بعد از این انتخاب گفت: ما دانش‌آموزان سربازان انقلاب در همه دوره‌ها و شرایط هستیم و بسیج عرصه جلوه‌گری این سربازی و‌ وفاداری است، بنده در این جایگاه، بسیار خرسندم‌که امکان این خدمت فراهم شد تا بتوانم بیش از بیش در خدمت بسیج دانش‌آموزی باشم و در راه توسعه و‌شکوفایی اندیشه‌های انقلابی در مدارس همراه با همرزمانم تلاش و مجاهدت کنم.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار