امام‌جمعه رودهن در دیدار با دانش‌آموزان نخبه بسیجی:

دیدار جمعی از دانش‌آموزان بسیجی رودهن با امام جمعه بخش رودهن

رودهن (پانا) - امام جمعه رودهن در دیدار با دانش‌آموزان نخبه بسیجی گفت دانش‌آموزان با مسلح شدن به سلاح علم و ایمان و تقویت باورهای اعتقادی خویش و بهره‌مندی از مهارت‌های لازم از جمله سواد رسانه‌ای، توطئه‌های دشمنان را تشخیص دهند و‌ با درایت خنثی کنند.

کد مطلب: ۱۳۲۰۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار جمعی از دانش‌آموزان بسیجی  رودهن با امام جمعه بخش رودهن

نشست صمیمانه حجت السلام سید محمد حسینی، امام جمعه رودهن با جوانان نخبه بسیج دانش آموزی بخش رودهن به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی باحضور سروان صالح پاوندی فرمانده حوزه ۲ علی ابن ابیطالب بخش رودهن(ع)، ملیحه رباط سرپوشی فرمانده حوزه بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی رودهن و مهدی حبیبی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش رودهن برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام سید محمد حسینی دزفولی امام جمعه بخش رودهن بیان کرد: جامعه دانش‌آموزی در پیشرفت و اقتدار کشور نقش ارزنده و ماندگاری داشته است و در برهه‌های مختلف حماسه‌های به یادماندنی و تأثیر گذار خلق کرده است.

وی افزود: سفارتخانه آمریکا محل توطئه و جاسوسی علیه ملت ایران بود که در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ توسط دانشجویان شجاع و غیرتمند تسخیر و همینه پوشالی آمریکا شکسته شد.

حسینی مطرح کرد: دانش‌آموزان امروزه باید در معرض آموزش‌های مفید و‌نوین قرار گیرند تا بتوانند به شناخت کافی پیرامون اوضاع و احوال اطراف خود دست یابند که بی‌شک با همین مهارت‌ها و آگاهی‌ها توان مقابله با توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن را خواهند داشت و در دام هجمه های اعتقادی و‌بنیادی نخواهند افتاد.

در پایان مراسم از تعدادی از دانش آموزان و اعضاء شورای حوزه فرهنگیان و دانش‌آموزی تقدیر و تشکر شد.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار