پیام مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت روز 13آبان

اصفهان (پانا) - اکبر رحمتی، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت روز 13آبان، روز مبارزه با استکبار پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت روز 13آبان

متن پیام اکبر رحمتی به شرح زیر است:

در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، سیزده آبان یادآور سه رویداد بسیار مهم و تعیین کننده است که دربر دارنده ارزش‌ها، آموزه‌های اسلامی و آزادگی است.

13آبان یکی از مقاطع تاثیرگذار تاریخ انقلاب اسلامی ایران و روز مبارزه با استکبار جهانی و تجلی وحدت ملی است، روزی که دانش آموزان و دانشجویان آگاه ایرانی با هوشیاری خود بصیرت و بیداری یک ملت را به نمایش گذاشتند.

ملت ایران نزدیک به چهار دهه از عمر باشکوه انقلاب اسلامی نشان داد که بدون اتکا به هیچ قدرتی همواره روی پای خود ایستاده و تن به زیاده‌خواهی‌ها هیچ قدرتی نخواهد داد.

اینجانب ضمن گرامیداشت 13 آبان و روزملی مبارزه با استکبار جهانی از عموم مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استان اصفهان و دانش آموزان پیشتاز انتظار می رود همچنان که در تمامی صحنه های انقلاب حضوری آگاهانه را به نمایش گذشتند اینبار نیز با شرکت گسترده و فعال در راهپیمای 13آبان این روز خدایی، فریاد خود را برای رسوا کردن آمریکا وهم دستان او سردهند تا بار دیگر با آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا تجدید میثاق کرده باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار