پل معلق هیر با سرمایه‌گذاری ۳ هزار میلیارد ریالی توسعه می‌یابد

اردبیل(پانا) - مدیر پروژه گردشگری پل معلق شیشه‌ای هیر از سرمایه‌گذاری ۳ هزار میلیارد ریالی جدید در ‌این مجموعه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۹۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
پل معلق هیر با سرمایه‌گذاری ۳ هزار میلیارد ریالی توسعه می‌یابد

رسول صادقی، مدیر پروژه گردشگری پل معلق شیشه‌ای هیر گفت: با سرمایه‌گذاری ۳ هزار میلیارد ریالی جدید در فضایی به مساحت ۱۰ هکتار در مجموعه پل معلق تمام شیشه‌ای هیر و با احداث زیپ‌لاین یک هزار متری، آب‌نما و رستوران شیشه‌ای این مجموعه توسعه می‌یابد.

وی با بیان اینکه این مجموعه با هدف توسعه گردشگری هیجانی احداث شده است، افزود: با همکاری دستگاه‌های مسئول برای تکمیل زیرساخت‌های این مجموعه انتظار داریم که فاز‌های بعدی پروژه در مدت زمان مشخص شده تکمیل و در فصل گردشگری آتی به بهره‌برداری برسد.

مدیر پروژه گردشگری پل معلق شیشه‌ای هیر تاکید کرد: باتوجه به حضور پرتعداد گردشگران در شهر هیر و مجموعه پل معلق هیر، نیاز است که زیرساخت‌های مورد نیاز ازجمله فضای سبز و مراکز خدماتی، رفاهی و بهداشتی در شهر هیر تکمیل و توسعه یابد تا خدمات‌رسانی به گردشگران به نحو مناسب انجام شود.

صادقی همچنین بر آسفالت و ساماندهی راه‌های دسترسی به پل معلق شیشه‌ای هیر تاکید کرد و گفت: طبق وعده مسئولان مربوطه مسیر‌های دسترسی به مجموعه گردشگری پل معلق هیر تا زمستان ساماندهی و آسفالت می‌شود.

وی تصریح کرد: راه اندازی پل معلق شیشه‌ای هیر، منطقه را به قطب گردشگری کشور تبدیل کرده و باعث رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و توسعه گردشگری منطقه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار