محمد کشاورز در گفت‌وگو با پانا:

جدال گیتی پسند و مس سونگون فینال زودرس است

لیگ فوتسال بدون پلی آف جذابیت بیشتری دارد/ چرا بعضی سالن‌ها تماشاگر می‌آید و ما نباید داشته باشیم

تهران (پانا) - سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان معتقد است جدال این تیم با مس سونگون فینال زودرس لیگ است.

کد مطلب: ۱۳۱۹۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
جدال گیتی پسند و مس سونگون فینال زودرس است

محمد کشاورز در گفت وگو با پانا با اشاره به برتری مقابل تیم رکن آذین قعر جدولی اظهار داشت: «بازی بسیار سختی بود. هردو تیم خیلی تلاش کردند تا بتوانند پیروز شوند. خودم می دانستم و پیش بینی می کردم که بازی سختی خواهد بود. تیم حریف چیزی برای از دست دادن نداشت و با تمام قدرت و انگیزه آمده بود تا از ما امتیاز بگیرد. همه فکر می کردند چون با تیم قعرجدولی بازی داریم، راحت پیروز می شویم و هیچ دردسری ندارد. اما واقعا اذیتمان کردند و تیم خیلی خوبی بودند. از بازیکنانم تشکر می کنم که سنگ تمام گذاشتند و این بازی مهم را با ۳ امتیاز بیرون آمدند.»

وی افزود: «همه تیم ها سخت کار می کنند. برد پرگل آوردن به این راحتی نیست. تیم حریف بازیکنان خوبی داشت و از سرمربی باتجربه ای چون حمید بی غم سود می برد که هم قهرمانی لیگ برتر و هم آسیا را در کارنامه دارد. واقعا رکن آذین حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت و با این روند از قعر جدول جدا می شود. با تمام وجودم می گویم که ما در لیگ فوتسال، اصلا تیم ضعیفی نداریم و از این بابت خوشحالم که چنین تیم های باکیفیتی داریم.»

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با بیان اینکه جدال این تیم با مس سونگون در هفته دوازدهم لیگ فینال زودرس است، تصریح کرد: «این بازی فینال گونه را باید ببریم. تیم ما محکوم به برد است. تیم مس نیازی به تعریف من ندارد و همه می دانند چقدر قدرتمنداست‌. بازیکنان ملی پوش و کادر فنی قوی و باتجربه دارد. ما با برنامه ریزی خوب دنبال ۳ امتیاز خانگی هستیم. البته بیشتر هدف ما این است تا عملکرد فنی بالایی داشته باشیم و بعد ببریم. تا به امروز محروم و مصدومیت نداریم و در روزهای باقی مانده تا بازی امیدوارم بازیکنی را از دست ندهیم. همه انتظار دارند از تیم های اول و دوم لیگ کیفیت بالا ببینند و امیدوارم بتوانیم در شان فوتسال ایران نمایشی قابل قبول ارائه کنیم.»

محمد کشاورز گفت: «نمی دانم حضور تماشاگران در سالن ها چه شیوه ای را دنبال می کند. مثلاً بازی قبلی ما با رکن آذین، سالن پر از تماشاگر بود. شرایط باید برای همه برابر باشد تا همه از آن استفاده کنند. اگر قرار است تماشاگر بیاید باید برای همه ی سالن ها باشد نه فقط برخی سالن ها. اینکه بازی ما با مس سونگون با تماشاگر است را نمی دانم و باید از باشگاه بپرسید. اگر تماشاگر باشد به نفع ماست. دوست دارم در همه ی شهرها سالن ها تماشاگر بیاید. وقتی هواداران را می بینم لذت می برم. روحیه و انگیزه ی ورزشکار با تماشاگر مضاعف می شود و بالا می رود.»

وی با بیان اینکه لیگ بدون پلی آف جذابیت بیشتری دارد، تاکید کرد: «با این سبکی که لیگ در حال برگزاری است، موافقم. برای لیگ ما این شرایط خیلی بهتر است و کیفیت بالاتر می رود. زمانی که لیگ با پلی آف برگزار می شد، یکسری تیم ها در دور اول با تمام توان بازی نمی کردند و فقط سعی می کردند جزو ۸ تیم پایانی باشند. اما لیگ یکپارچه باعث می شود، از همان ابتدا تیم ها با تمام قوا حاضر شوند و این باعث بالارفتن کیفیت می شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار