‌در گفت‌وگو با پانا:

اسماعیل تقی پور: فوتسال ایران فراتر از آسیاست

بازی با گیتی پسند فینال زودرس است/ صدرنشینی بازیکنان مس سونگون را راضی نمی‌کند

تهران (پانا) - سرمربی مس سونگون معتقد است تنها صدرنشینی بازیکنان این تیم را راضی نمی‌کند و آن‌ها تا رسیدن به قهرمانی تلاش خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۹۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
اسماعیل تقی پور: فوتسال ایران فراتر از آسیاست

اسماعیل تقی‌پور در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به برتری مس سونگون مقابل تیم آناصنعت پاسارگاد قم در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال ایران، اظهار داشت:«ما ۴ روز قبل از این بازی، یک مسابقه نزدیک و خیلی سنگین با کراپ الوند داشتیم که واقعاً نفس تیمم را گرفت. بااینکه بعدازاین بازی ریکاوری خیلی خوبی هم کرده بودیم، اما هنوز بدن بازیکنان سنگین بود. بچه‌ها خیلی خسته بودند. شانس آوردیم نیمه اول را زیاد گل نخوردیم. اصلاً خوب نبودیم و نگران بودم. خدا را شکر در نیمه دوم اما بچه‌ها به خودشان آمدند و درحد تیم بزرگ مس تلاش کردند. نتیجه هم که عالی بود و این برد خیلی خوب باعث شد تا بتوانیم فاصله را با گیتی حفظ کنیم.»

وی افزود: «در لیگ فوتسال ما تیم ضعیفی نداریم. هر تیمی را دست‌کم بگیرید، تنبیه می‌شوید. صدرنشینی هم دردسرهای خودش را دارد. هر تیمی که مقابل ما و گیتی پسند قرار می‌گیرد، با تمام توانش می‌آید تا هم خودشان را نشان دهند و هم اثبات کنند که چیزی کم ندارند. تیم آنا صنعت هم خیلی خوب نشان داد. بازیکنان خوبی داشت اما تجربه بچه‌های ما به آن‌ها چربید. ما می‌خواستیم قبل از بازی با گیتی پسند حتماً برنده شویم و باقدرت برای آن مسابقه برویم که خدا به ما کمک کرد و این اتفاق افتاد.»

سرمربی مس سونگون تصریح کرد: «هدف باشگاه ما به قهرمانی در لیگ است. ما اصلاً با صدرنشینی مغرور نمی‌شویم. ما سعی خودمان را می‌کنیم تا جام را بگیریم. قولی به کسی ندادیم اما هدف همین است. هرچه در توان داریم در این راه می‌گذاریم. لیگ سختی است. تیم‌های کراپ، سن ایچ و گیتی پسند هم مدعی هستند. هنوز در اول راه هستیم و ۴ امتیاز اختلاف واقعاً چیزی نیست. تیم فصل تمام نشده و بازی‌های برگشت هم مانده است. نمی‌شود از الان خودمان را قهرمان بدانیم. هر تیمی که ثبات بیشتری درروند فنی‌اش داشته باشد، قهرمان می‌شود. ما در هفته سوم تنها به گهر باختیم و بعدازآن توانستیم ۸ برد پیاپی بیاوریم.»

اسماعیل تقی‌پور گفت: «ما بازیکنان بزرگی داریم و در باد برد و صدرنشینی نمی‌خوابیم. بازیکنانی داریم که شرایط را درک می‌کنند و کاملاً تجربه‌دارند. آن‌ها این‌قدر باتجربه و بزرگ‌اند که چندین قهرمانی دارند. می‌دانند بدون تلاش به‌جایی نمی‌رسیم و نباید درراه قهرمانی هیچ تیمی را دست‌کم بگیریم.»

وی بابیان اینکه هیچ مصدوم و محرومی برای بازی بز گ هفته دوازدهم لیگ فوتسال ندارد، تأکید کرد: «ما می‌توانستیم از صمیمی در بازی با آنا استفاده کنیم اما ریسک نکردیم تا برای بازی بزرگ مشکلی نداشته باشد. بازی با گیتی پسند فینال زودرس است. آن‌ها تیم خیلی قدرتمندی دارند. می‌خواهیم یک بازی تماشاگرپسند انجام دهیم. همان‌طور که مقابل کراپ یک بازی جاندار و باکیفیت انجام دادیم و کسانی که نشسته بودند، به آن‌ها چسبید، می‌خواهیم این بازی با گیتی پسند هم باکیفیت باشد. امیدوارم این‌قدر این بازی جذاب باشد که در حد نام فوتسال ایران کیفیت داشته باشد. فوتسال ایران فراتر از آسیاست و لیگ ما هم باید این را نشان دهد. نمی‌دانم بازی با گیتی پسند تماشاگر می‌آید یا نه اما امیدوارم همه سالن‌ها بازی‌ها با تماشاگر برگزار شود. حضورشان به فوتسال رونق می‌دهد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار