علی‌اصغر حسن زاده‌ در گفت‌وگو با پانا:

لیگ فوتسال ایران جزو لیگ‌های باکیفیت دنیاست

گیتی پسند به دیدار با صدرنشین نگاه فینال‌گونه نداشت/ مس سونگونی‌ها بی‌دلیل نسبت به داوری هیاهو می‌‌کنند

تهران (پانا) - کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران و بازیکن گیتی‌پسند معتقد است، اعتراض مس سونگونی‌ها به داوری، هیاهوی بی‌دلیل است.

کد مطلب: ۱۳۲۲۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
لیگ فوتسال ایران جزو لیگ‌های باکیفیت دنیاست

علی اصغر حسن‌زاده در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به برتری قاطع گیتی‌پسند مقابل مس سونگون صدرنشین اظهار داشت: «حقیقت را بخواهید اصلا نه من و نه دیگر بازیکنان گیتی پسند نگاه فینال‌گونه به بازی با صدرنشین نداشتیم. واقعا هم اتفاقی نیفتاده است. فاصله امتیازی تنها ۴ امتیاز بود و ما محکوم به برد بودیم. می‌دانستیم که اگر ببازیم، شاید در ادامه لیگ کار ما سخت‌تر شود. هنوز لیگ به نیم فصل نرسیده و یک نیم فصل دیگر کامل باقی مانده است. پس طبیعی بود که فقط فکر و تمرکز ما به گرفتن ۳ امتیاز خانگی بود و خدا را شکر توانستیم در یک بازی برتر به هدف خود برسیم.»

وی افزود: «در این ۴، ۵ سال همیشه بازی‌های گیتی‌پسند و مس سونگون جذابیت و حساسیت بالایی داشته است. همیشه در دو تیم بازیکنان ملی پوش و بزرگ حضور داشته‌اند و باعث‌شده تا کیفیت بازی‌ها بالا باشد. کلا رشته فوتسال پرهیجان و جذاب است و این بازی هم واقعا پر از هیجان و کیفیت خوب بود. انگیزه ما برای برد بالا بود و آماده بودیم تا از این بازی سربلند بیرون بیاییم. درست است که اول مسابقه غافل‌گیر شدیم و گل خوردیم اما در ادامه بر شرایط،مسلط شدیم و نشان دادیم که تجربه لازم را داریم و می‌توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم. روز خوب ما بود و هرکسی که این بازی را دید از کیفیت و جذابیت و هیجان آن لذت برد و کیف کرد.»

بازیکن گیتی پسند اصفهان تصریح کرد: «الان صحبت از قهرمانی خیلی زود است اما هدف ما همین است. همیشه تیم گیتی پسند به دنبال قهرمانی است اما لیگ سختی داریم. واقعا لیگ ایران با خلاقیت و کیفیتی که دارد، جزو ۳، ۴ تیم برتر دنیاست. از لحاظ کیفیت بازی‌ها می‌گویم نه امکانات لیگ. در هر صورت همه می‌دانند کیفیت امکانات فوتسال ما خیلی عقب است و سالن های استاندارد کم داریم.»

علی اصغر حسن‌زاده گفت: «الان هر ۴ تیم اول جدول شانس قهرمانی دارند و مدعی‌اند. امتیازات نزدیک به هم است. درست است فاصله این ۴ تیم، با بقیه تیم‌ها زیاد شده اما تیم‌های پایین‌تر از ما هم امتیازهای نزدیک به هم دارند. در لیگ‌های معتبر دنیا اگر نگاه کنید، تنها یکی دو تیم مدعی هستند اما در لیگ ما ۴ تیم شانس قهرمانی دارند.»

وی در خصوص اینکه آیا لیگ یک پارچه باکیفیت‌تر است یا لیگی که به شیوه پلی آف برگزار می شد؟ تاکید کرد: «من موافق هر دو شیوه هستم. هم پلی آف و هم تک‌گروه باعث کیفیت و جذابیت بیشتر می‌شود. برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، فرقی ندارد. شاید پلی آف در دو گروه بود، زیاد جذابیت نداشت چون ممکن بود تیم‌ها در دور اول با تمام قوا حاضر نشوند. اما پلی آف تک گروهی جالب بود و رتبه در جدول در میزبانی و شناخت حریف تأثیر داشت.»

بازیکن گیتی پسند با اشاره به اعتراض مس سونگونی‌ها به داور بازی، افزود: «داوری مشکلی نداشت. بازی زد و خورد زیادی داشت و حساس بود. اگر اشتباهی هم صورت گرفته و تیمی متضرر شده، آن تیم گیتی پسند بوده نه تیم حریف. گل‌های ما هم که در شرایط بسیار سالم به ثمر رسید. حتی باید در برخی صحنه‌ها بازیکنانشان اخراج می‌شدند. با این حال فکر می‌کنم این شلوغ کاری‌ها و هیاهو بی دلیل است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار