رئیس مجلس دانش‌آموزی پسران خراسان‌ رضوی:

۱۳ آبان نمایانگر بیداری و هوشیاری جوانان و نوجوانان یک جامعه است

با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان به دشمن می‌گوئیم که جوان انقلابی، دانش‌آموز فعال و عشق به وطن سه رکن اساسی و جدایی‌ناپذیر از یکدیگر است

کاشمر(پانا)- رئیس مجلس دانش‌آموزی پسران استان خراسان‌رضوی، گفت امروزه حضور جوانان در عرصه‌هایی مانند راهپیمایی ۱۳ آبان کمتر از جهاد در راه تبیین نیست و در واقع ۱۳ آبان نمایانگر بیداری و هوشیاری جوانان و نوجوانان یک جامعه است.

کد مطلب: ۱۳۱۹۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
۱۳ آبان نمایانگر بیداری و هوشیاری جوانان و نوجوانان یک جامعه است

نیما نادری در گفت و گو با پانا، اظهار کرد: بعد از اتفاقات و حوادث اخیر در کشور بخصوص در شیراز، دانش آموزان انقلابی و ولایی استان خراسان رضوی باید هوشیاری و بیداری خود را به کشور های تجزیه طلب نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه اینکه دشمنان این مرز و بوم همیشه در حال سرمایه گذاری برای گمراه کردن جامعه دانش آموزی هستند، گفت: زیرا می دانند جوانان و نوجوانان به تعبیر حضرت آیت الله خامنه ای انقلاب اسلامی را به اوج خود می رساند و زمینه ساز ظهور حضرت مهدی هستند.

رئیس مجلس دانش‌آموزی پسران استان خراسان‌ رضوی، افزود: ۱۳ آبان که در مبارزه و قیام دانش آموزان متعهد و بیدار بر ضد رژیم شاه و حامیان آن به ویژه استکبار جهانی ریشه دارد نشانه آن است که این قشر آگاه و متعهد در راه رسیدن به اهداف والا و عظیم انقلاب چه در زمان طاغوت و چه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

وی در ادامه بیان کرد: ۱۳ آبان سالروز ۳ رویداد مهم اَهم از تبعید امام خمینی رحمته الله به ترکیه در سال ۱۳۴۳ ، کشتار و به شهادت رساندن جمعی از دانش آموزان در محوطه ی دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ توسط جمعی از دانشجویان است، پس لازم است که جوانان و دانش آموزان بهمراه خانواده خود بار دیگر به میدان بیایند تا بگویند همچنان بر آرمان های والای شهدا و امام شهدا و این انقلاب ایستادگی می کنیم.

نادری تصریح کرد: همانطور که رهبر انقلاب در اردیبهشت امسال فرمودند: دانش آموزان دردانه های کشور هستند و ۱۲ سال دانش آموزی بهترین فرصت برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی است پس باید جوانان در مسیر رشد و تربیت قرار گیرند و یکی از عواملی که موجب تربیت و رشد درست یک جوان می شود همین حضور او در میدان است امروزه حضور جوانان در عرصه هایی مانند راهپیمایی ۱۳ آبان کمتر از جهاد در راه تبیین نیست و در واقع ۱۳ آبان نمایانگر بیداری و هوشیاری جوانان و نوجوانان یک جامعه است، ما در روز ۱۳ ابان با حضور حداکثری خود به مریم رجوی ها و تمام کسانی که به واسطه ی رسانه های معاند قصد در مسموم سازی افکار جوانان دارند، اعلام می داریم که جوان انقلابی، دانش آموز فعال و عشق به وطن سه رکن اساسی و جدایی ناپذیر از یکدیگر است.

رئیس مجلس دانش‌آموزی پسران خراسان‌ رضوی، گفت: جوانان با عنایت و اهتمام الهی آنرا حفظ و مانند نسل های گذشته ترویج میدهند و نباید از این موضوع غافل شویم که نوجوانان ایران اسلامی عشق به وطن خود را در حماسه ی عظیم سرود سلام فرمانده ثابت کردند و همچنان با پیشرفت تحصیلی خود و مقام آوری های بین المللی مانند گذشته خاری بر چشم دشمنان این مرز و بوم خواهند بود.

وی در پایان خطاب به دانش آموزان، خاطر نشان کرد: اعلام می دارم که در روز ۱۳ آبان به همراه خانواده خود در راهپیمایی عظیم و با شکوهی که مانند هر سال آن را دانش آموزان خلق می کنند، شرکت کنید‌.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار