دانش‌آموز عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران:

دشمن می‌داند که دختران دانش‌آموز به قله نزدیک شده‌اند و ایران قوی‌تر از همیشه است

تهران (پانا) - دانش‌آموز عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت دشمن با آگاهی از اینکه دختران ایران اسلامی و عموم دانش‌آموزان به قله‌های موفقیت نزدیک شده‌اند، درصدد ضربه زدن به آنها است.

کد مطلب: ۱۳۱۸۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
دشمن می‌داند که دختران دانش‌آموز به قله نزدیک شده‌اند و ایران قوی‌تر از همیشه است

زهرا روهنده در سخنانی که پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران به عنوان نماینده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان داشت، اظهار داشت: ما دختران آفتاب و فرزندان ایران هستیم که با تکیه بر استعداد ایرانی، موفقیت‌های بزرگ و چشمگیری را در همه عرصه‌ها و میدان‌های علمی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برای ایران اسلامی به دست آورده‌ایم و همچنان برای اعتلای پرچم این سرزمین در تلاش هستیم.

وی با اشاره به برخی حوادث تلخ اخیر، افزود: ما نیز مانند بسیاری از هموطنان از آنچه بر سرزمین‌مان گذشته است متاثر و متاسف هستیم و معتقدیم آنچه امروز گذشت از جمله شهادت جمعی از زائران مظلوم و بی‌‌گناه حرم شاهچراغ(ع) بیشتر حاصل اندیشه‌های پلید دشمنان ایران اسلامی برای جنگ‌افروزی در ایران اسلامی و نتیجه اقدامات وحشیانه دشمنان و عوامل وابسته به آنان است.

این دانش‌آموز عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ادامه داد: دشمنان باید بدانند روزی فرا می‌رسد که فریاد مظلومیت ملت مسلمان ایران به نتیجه می‌رسد و وعده الهی محقق می‌شود؛ بنابراین دشمن نمی‌تواند ما را از حرکت بازدارد چرا که مسیر حرکت ما در مسیر یاد خدا و برای خدا است؛ یعنی اگر خدا را یاد کنیم خدا نیز ما را یاری خواهد کرد و گام‌هایمان در این مسیر استوار می‌شود.

روهنده با بیان اینکه دشمن با آگاهی از حصول موفقیت‌های چشمگیر دانش‌‌آموزان ایرانی، به دنبال توقف این مسیر است، اظهار داشت: دشمن می‌داند که ما به قله نزدیک شده‌ایم و ایران قوی‌تر از همیشه است؛ در حقیقت آنها فهمیده‌اند که دختران و بانوان ایرانی بیش از همیشه بر سکوهای افتخار ایستاده‌اند بنابراین دشمنان به خیال خام خود می‌خواهند مسیر ما را صعب‌العبور عبور کنند و همین نشان می‌دهد که ما در مسیر درست حرکت کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: البته در این سرزمین کاستی‌های در کنار همه پیشرفت‌ها و دستاوردها وجود دارد و ملت ایران مسیر خود را به سمت قله ادامه می‌دهد.

این دانش‌آموز عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مسئولان و مدیران کشور گفت: اما شما ای مسئولان محترم! بدانید که عدالت به عنوان آرمان انقلاب اسلامی، مطالبه همه مردم این سرزمین است؛ ما عدالت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و بالاخص عدالت آموزشی و اقتصادی را از شما مطالبه داریم.

روهنده همچنین کودکان و نوجوانان ایرانی را خطاب قرار داد و اظهار داشت: اما شما ای دوست عزیز و نوجوان دهه هشتادی! دشمنان می‌خواهند دست‌های ما را از هم جدا کنند و برای رسیدن به مقصود از هیچ حرکتی دریغ نخواهند کرد. دشمنان و بیگانگان می‌دانند که حق را چگونه با ناحق آمیخته کنند و ما را سرگردان کنند تا به مقصود خودشان برسند. لذا ما در این زمانه تروریسم رسانه‌ای باید آگاه باشیم، گفت‌وگو کنیم و از این شرایط درس بگیریم.

وی در پایان با اشاره به ضرورت ولایت‌مداری و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) بیان کرد: ای رهبر عزیزمان! ما دختران ایران اسلامی قدر امنیت و عزت خود را می‌دانیم و با تاسی از حضرت زهرا(س) تا آخرین نفس از ایران اسلامی، ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد؛ تا فتح قله‌ها و ظهور حضرت مهدی(عج) انشاءالله.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار