مشاور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

مدیریت مدرسه باید مدیریت تمام‌ساحتی باشد

مشهد (پانا) - مشاور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت مدیریت مدرسه باید مدیریت تمام‌ساحتی باشد، یعنی نباید هیچ موضوعی از زاویه دید آنها خارج شود، چون انسانی که خلقت خداست به شما سپرده شده است.

کد مطلب: ۱۳۱۸۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیریت مدرسه باید مدیریت تمام‌ساحتی باشد

محمد تقی فخریان در نشست مدیران مدارس سمپاد گفت: روش های مدیریتی سه گونه است؛ مدیریت محیطی یعنی همه موضوعات را نگاه کنیم. در مدیریت محیطی یعنی در مدارس سمپاد و حتی مدارس دیگر همه ساحت ها مد نظر قرار گیرد و در مدیریت اقتصادی باید مدیریت اقتضایی باشد؛ اگر مدیری از این سه روش هوشمندانه استفاده کند مدیری عالی است.

وی افزود: امروز دشمن با تمام سرمایه اش مدارس ما را مد نظر قرار داده، آن زمان که رهبر انقلاب فرمودند مدرسه ها سنگر است، چنین روزی را پیش بینی کرده بودند؛ انقلاب اسلامی به راحتی به دست نیامده که بخواهیم به راحتی آن را از دست دهیم.

وی ادامه داد: ما در عرصه علمی و فن آوری جزو کشورهای برتر دنیا هستیم؛ عزت نفس دانش آموزان ما با شناسایی استعدادهای علمی، فرهنگی، پرورشی و تربیت بدنی آنها بالا می رود؛ پس مدیران ما باید با نگاه مدیریتی و تمام ساحتی استعدادهای دانش آموزان را شناسایی کرده، پرورش دهند و برنامه ای متناسب با اهداف آنها طراحی کنند.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان گفت: انشاالله بتوانیم با کمک مدیران و رسانه ها امید را در جوانان زنده کنیم و برای هر چه بهتر شدن آینده فرزندان سرزمینمان تلاش کنیم.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار