امام جمعه موقت شهرستان اسلامشهر:

شهادت زنان و کودکان بی‌گناه درحرم امن الهی هیچ توجیهی ندارد

اسلامشهر (پانا) - امام جمعه موقت شهرستان اسلامشهر گفت انسان عاقل اگرچه با دین باشد و یا معتقد به دین هم نباشد، حادثه حرم شاهچراغ(ع) شیراز را محکوم خواهد کرد. شهادت زنان و کودکان بی‌گناه در حرم امن الهی هیچ توجیهی ندارد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
شهادت زنان و کودکان  بی‌گناه درحرم امن الهی هیچ توجیهی ندارد

حجت الاسلام علی قلی‌پور، امام جمعه موقت شهرستان اسلامشهر در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی شهرستان برگزار شد، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های پیش رو در هفته آینده به روز هشتم آبان روز شهید فهمیده که به نام روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده، اظهار کرد: امام راحل این دانش‌آموز رهبر خواندند و خواستار ادامه راه شهدای دانش‌آموز توسط دانش‌آموزان ایران اسلامی شد.

وی در رابطه با سالروز ولادت امام حسن عسگری(ع) به حدیثی از ایشان اشاره کرد و گفت: هر انسانی که حق را ترک کند ذلیل و اگر کوچک هم باشد با عمل به حق بزرگ خواهد شد و ایستادن در برابر سختی‌های زندگی را یک هنر دانست.

حجت‌الاسلام قلی‌پور با تحلیل از وقایع اخیر و حادثه حرم شاهچراغ(ع) در شیراز اظهارکرد: انسان عاقل اگرچه با دین باشد و یا معتقد به دین نباشد حادثه حرم شاهچراغ (ع) را محکوم خواهد کرد و ادامه داد، شهادت زنان و کودکان در حرم امن الهی هیچ توجیهی ندارد .

در این مراسم قطعنامه راهپیمایی محکومیت جنایات اخیر استکبار جهانی در رابطه با شهادت جمعی از هموطنان در حرم شاهچراغ(ع) شیراز قرائت شد و نمازگزاران ضمن محکومیت حادثه اخیر از دستگاه قضا خواستار رسیدگی و برخورد قاطع با این جریان شدند و در بند دیگر قطعنامه دانشگاه را دارای احترام دانستند و از دانشجویان خواستند منویات رهبری در گام دوم انقلاب را اجرا کنند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار