برنامه‌ریزی برای اتمام2000 پروژه بهداشتی در سراسر کشور

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت هدف گذاری این است که تا آخر سال مالی امسال، دو هزار پروژه بهداشتی در کشور به اتمام برسد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی برای اتمام2000 پروژه بهداشتی در سراسر کشور

به گزارش وبدا، بهروز رحیمی در اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور، با اشاره به پروژه‌های عمرانی و بهداشتی این وزارتخانه در سال جاری، اظهار داشت: اولویت با دانشگاه‌هایی است که بتوانند پروژه‌های خود را با اولویت مناطق محروم، مرزی و کمتر برخوردار به اتمام برسانند.

وی با بیان اینکه ۸ هزار تخت بیمارستانی تا آخر سال افتتاح خواهد شد، گفت: مهدی کلینیک و بیمارستان شهدای تجریش در تهران از جمله این بیمارستان‌ها هستند چرا که تهران از نظر بیمارستانی نیاز به مراقبت و رسیدگی کامل دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: برای اجرای پزشکی خانواده نیاز به تکمیل زیر ساخت ها داریم.

وی گفت: برنامه‌ریزی کردیم که ۲ هزار خانه بهداشت افتتاح کنیم و تمهیدات لازم برای خرید ۵ هزار دستگاه موتورسیکلت و ماشین کمک دار و استخدام ۱۵ هزار نیروی بهداشتی با الویت بهورز و نیروی بهداشتی تا پایان سال صورت گرفته است.

رحیمی با بیان اینکه باید با استفاده از ظرفیت منابع پایدار و پرداخت های به روز حوزه بهداشت را تقویت کنیم، گفت: باید نظام سطح یک و سطح دو مراقبت‌ها کاملا به هم متصل شوند تا بر اساس آن در آینده، شاهد کاهش هزینه‌های درمانی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار