راه‌اندازی مدرسه فضای مجازی در سازمان دانش‌آموزی فارس

دوره سواد رسانه با حضور بیش از ۶۰۰ معلم استان فارس برگزار شد

شیراز (پانا) - سازمان دانش‌آموزی فارس در راستای رسالت تربیتی خود اقدام به برگزاری سلسله نشست‌های آموزش سواد رسانه و فضای مجازی کرده است و امروز نیز بیش از ۶۰۰ نفر از فرهنگیان فارس با حضور در کارگاه سواد رسانه که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شده است با اصول و فنون استفاده صحیح از رسانه‌ها و فضای مجازی آشنا شدند.

کد مطلب: ۱۳۱۸۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی مدرسه فضای مجازی در سازمان دانش‌آموزی فارس

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در این نشست با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و تاکید رهبر معظم انقلاب بر موضوع تبیین، گفت: امروز در یک جنگ نابرابر قرار داریم که موظفیم از هویت دینی و ملی و فرهنگی جامعه و خانواده‌ها دفاع کنیم.

محمد خلیل عسکری امروز در جلسه سواد رسانه و فضای مجازی که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور معاون فضای مجازی سپاه فجر شیراز برگزار شد، این دوره آموزشی را نقطه عطفی در آموزش سواد رسانه در آموزش و پرورش دانست و افزود: سازمان دانش‌آموزی فارس که سبقه راه‌اندازی اولین‌ها را در استان دارد، با راه‌اندازی مدرسه فضای مجازی گام موثری در راستای جهاد تبیین در جامعه برداشته است.

وی ادامه داد: اگر دیروز باکری‌های و خرازی‌ها و شهید همت‌ها از خاک این نظام دفاع کردند و در شرایطی که همه قدرت‌ها در کنار هم جمع شده بودند و بیش از ۳۵ کشور در این جنگ نابرابر حضور داشتند و پیروز شدیم، امروز نیز در جنگ نابرابر رسانه‌ای ماموریت داریم تا از هویت دینی و ملی و فرهنگی جامعه و خانواده‌ها دفاع کنیم.

وی با اشاره به اینکه این یک نبرد و جنگ ادراکی است و آموزش سواد رسانه نقش موثری در پیروزی در این نبرد دارد، خطاب به معلمان حاضر در این دوره آموزشی گفت: رویکرد ما در آموزش و پرروش و در بحث سواد رسانه رویکردی تربیتی است و نیاز است تا شما معلمان گرامی خود را به دانش‌آموزانتان برسانید و شبهات موجود را برای آنان برطرف کنید و به فرمایش رهبر معظم انقلاب که جهاد تببین را یک فریضه فوری نامیدند جامه عمل بپوشانید.

مدیرکل آموزش و پرروش فارس در ادامه از برگزاری بیش از ۲۰۰ کلاس تبیینی با کمک بسیج دانش‌آموزی خبر داد و افزود: نسبت به بزرگداشت روز و هفته بسیج دانش‌آموزی و مشارکت دانش‌آموزان در برنامه‌ها توجه داشته باشید و به آنان نقش دهید.

به گفته عسکری این نهضت تبیین و این سواد رسانه ویژه دانش‌آموزان فرهنگیان و اولیا برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار