مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان:

افتخارآفرینی دانش‌آموزان در گرو توجه به استعدادهای آنان است

زاهدان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان گفت باید فرهنگ قهرمانی و افتخارآفرینی در جامعه با توجه به کشف استعدادهای دانش‌آموزان و الگوسازی آنان در مدارس شکل گیرد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی دانش‌آموزان در گرو توجه به استعدادهای آنان است

امین خاکسفیدی در آیین تجلیل از دانش‌آموزان قهرمان مسابقات بین‌المللی و کشوری این ناحیه اظهار کرد: باید بهانه لازم برای ایجاد علاقه‌مندی ورزشی میان دانش‌آموزان ایجاد شود.

وی افزود: هر چه بیشتر به فعالیت‌های ورزشی در مدارس توجه شود یقینا آسیب‌های اجتماعی در جامعه نیز کاهش می‌یابد زیرا تمام کسانی که به ورزش روی می‌آورند بیشترین وقت خود را صرف فعالیت‌های ورزشی می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان تصریح کرد: نباید اینگونه قلمداد شود که آموزش و پرورش به‌تنهایی نسبت به ورزش دانش‌آموزان مسئول است، بلکه تمامی دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط در این زمینه مسئول هستند.

وی ادامه داد: منش و اخلاق پهلوانی دو اصل ورزشی ایرانی-اسلامی است که از دیرباز در این سرزمین بوده است.

امین خاکسفیدی با بیان اینکه بعد اخلاقی و تربیتی ورزش نباید در مدارس فراموش شود، عنوان کرد: کمک به افتخارآفرینی و تقویت فرهنگ قرمانی باید در مدارس مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: هدف غایی ما از تشویق دانش‌آموزان در محیط اداری و یا آموزشی ایجاد انگیزه عمومی برای همه دانش‌آموزان و الگوسازی در میان مخاطبان است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان خاطرنشان کرد: علاقه به ورزش فی‌النفسه در وجود همه دانش‌آموزان وجود دارد بر همین اساس کشف استعدادها و ریل‌گزاری برای شکوفایی آن باید در مدارس انجام شود.

وی افزود: مشکلات مطرح شده دانش‌آموزان ورزشکار در جلسات جمع‌بندی می‌‌شوند و یقینا در شورای آموزش و پرورش شهرستانی مطالبه‌گری خواهند شد.

امین خاکسفیدی در پایان خاطرنشان کرد: به هر میزان که به ورزش دانش‌آموزان بها داده شود به همان میزان شاهد کسب افتخارات آنان خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار