پویش «ورزش در خانه» در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

زاهدان (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از برگزاری پویش «ورزش در خانه» ویژه دانش آموزان و فرهنگیان در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
پویش «ورزش در خانه» در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

محمد الیاس انصاری در گفت و گو با پانا اظهار کرد: هدف از این پویش استفاده بهینه از فضای مجازی در شرایط قرنطینه خانگی و دعوت و هدایت دانش آموزان به سمت اقدامات مفید است.

وی افزود: به همین دلیل در ادامه پویش «در خانه بمانیم» برای تشویق اولیا، دانش آموزان و فرهنگیان برای ماندن در منزل و مقابله با شیوع ویروس کرونا پویش «ورزش در خانه» را راه‌اندازی کردیم تا قرنطینه‌ای فعال همراه با ورزش را شاهد باشیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: دانش آموزان و فرهنگیان علاقمند به شرکت در این پویش می‌توانند از حرکات ورزشی خود، در 2 محور جشنواره فیلم تهیه کرده و به دبیرخانه این پویش که در شهرستان زهک مستقر است ارسال کنند.

انصاری با بیان اینکه شرکت کنندگان می توانند در یک یا هر 2 محور ارسال اثر داشته باشد، خاطر نشان کرد: محور اول این پویش بازی‌های خلاقانه و بازی های بومی و محلی سیستان و بلوچستان است.

وی افزود: در محور دوم این پویش علاقمندان می توانند از انجام دراز نشست، پرش پا جمع، طناب زنی، شنای سوئدی و حرکات نمایشی با توپ فیلم تهیه و به دبیرخانه ارسال کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: فیلم‌ها باید بین بازه زمانی 2 الی 4 دقیقه و به صورت افقی و متوالی با رعایت شئونات اسلامی تهیه شود. همچنین فیلم به صورت واضح تهیه شود و تاری و لرزش نداشته باشد.

انصاری ادامه داد: شرکت کنندگان می بایست در ابتدای فیلم نام و نام خانوادگی ، محور جشنواره رشته و شهرستان را بیان کنند.

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان برای ارسال آثار به دبیرخانه کافی است با شماره 09914266912 تماس حاصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار